• Anonym (:()

Deprimerade över att sommaren snart är slut!

Är det fler än jag som har blivit deprimerade över att sommaren snart är slut?

• Svar på tråden Deprimerade över att sommaren snart är slut!
  • Duckan

Jag är inte deprimerad men tycker att det är väldigt tråkigt att det är så när som på över. Min semester var lång men sommaren kort. Hade otur med vädret (minus 12 dagar utomlands) och regn är det värsta jag vet. Det gör mig otroligt låg när semestern regnar bort.

• flygrl

Inte deprimerad kanske men tycker det är väldigt tråkigt sommaren snart är över. Så känner jag alltid i slutet av sommaren MEN extra mycket efter en sån här sommar som inte bjudit på så värst mycket värme. Jag älskar sol & värme! Känner mig smått blåst på sommaren. :/

Men det är bara gilla läget och försöka uppskatta hösten. :)

• Anonym (A)

Inte deprimerad men lite vemodig.

• Anonym (Anonym)

Inte direkt deprimerad. Jag gillar sensommar/tidig höst väldigt mycket. Kan vara rätt varmt in i september och samtidigt behagligt med inte för stark sol och värme. Så just denna tid är bland den bästa på året tycker jag.

Skönt med lite mer tystnad, slipper alla som vill spela hög musik och varva sina bilar och motorcyklar endast för att det är sommar. :)

• Anonym (Anna)

Nej, inte alls, tycker om hösten! Har precis börjat min semester och trots lite dåligt väder är det hur skönt som helst.

• Fiona M

Är du på riktigt deprimerad hoppas jag du sökt hjälp för det.

• Anonym (Man kan fuska lite :))

Jag brukar få samma känsla, men så kom min man på en grej att han helt enkelt låtsas att det är sommar även hela September oavsett väder. På helgerna och kanske nån vardagskväll så åker vi  ut till havet, han grillar och sådana grejer. Då känns det bättre, som att jag får ha kvar sommarkänslan lite till och min deppighet har försvunnit. Så har vi gjort senaste 5 åren och det funkar bra.

• Anonym (E)

Är inte deprimerad pga det men tycker det är väldigt väldigt tråkigt och får lite ångest när jag tänker på det eller när jag är utomhus. Det är redan en höstkänsla/höstdoft ute. Denna sommaren har gått otroligt fort och vädret har varit kasst. Har inte heller varit på vårt sommarställe, där jag alltid är flera veckor varje sommar annars. Känns inte ens som att sommaren har börjat än, ändå är den redan typ slut.

• Anonym (inte)

Jag är inte deprimerad alls dels för att sommaren inte är slut än, dels för att det sen är höstsommar och dels för att jag är jättetaggad för allt nytt och bra som  händer i livet just nu. Sen så trivs jag ändå bäst med livet mellan september och april.

• Anonym (:()

Det är riktigt skitväder nu!

Känns som det var ett helt år sen det var sommar nu.

• Anonym (T)

samma här,blev nedstämd efter sommarn va slut,tycker bäst om den årstiden,långa ljusa kvällar som man kan va ute,istället för nu när det blir mörkt kl 4 på eftermiddan o man måste sitta inne o glo,e inte riktigt min grej.

Svar på tråden Deprimerade över att sommaren snart är slut!