• Anonym (OROLIG)

Konstig känsla i underlivet..

Som rubriken säger, jag har alltså en konstig känsla i underlivet, ungefär som att de öppnar sig, och när jag stoppade in fingret för att känna efter blev de fullt med vitt på det? Någon som vet vad detta kan vara? Är bara i v.24+1 och är orolig att bebis vill ut eller nåt.. Snälla någon annan som haft så eller vet vad de kan vara???

• Svar på tråden Konstig känsla i underlivet..
  • Anonym (OROLIG)

22 klick å ingen som vet något?????

• natalie72

Flytning kanske? Eller möjligtvis en svampinfektion... Hör med din bm för säkerhets skull!

• Anonym (OROLIG)

flytningar har jag också, men de som var där inne rinner inte ut.. de va som i en grop..
    svampinfektion betvivlar jag, de kliar inte eller nåt sånt..

trivs inte med min bm och känner därför inte att ja kan fråga henne om de...
    därför jag ställer frågan här..

• natalie72

Hmm... låter lite underligt... vet faktiskt inte... Du har ingen gynekolog du kan vända dig till? Eller någon annan bm där du går?

• Anonym (OROLIG)

Nope ingen gynekolog heller... Jo men de e ju de att om man ringer finns ju risken att min Bm svarar... Men jag vet inte... ska prova med svampmedicin så märker man väl om de va svamp..

• trollnatt

låter som lättare svamp infektion minska socker intag sett tag så kan det hjälpa samt inte bada o ha sex man har större risk för att få svemp när man e gravid ( ingen mens som återställer floran därnera dvs surhets graden ) börjar det klia kontakta BM

• Anonym (OROLIG)

Okej.. men om jag köper pevaryl vagetorie så borde de väl gå bort om de nu e svamp..? De e de att jag har knappt sex, kanske en gång på 2 veckor så de kan ju inte vara de.. badat ha jag gjort en gång.. men tror du de kan bero på socker??

Svar på tråden Konstig känsla i underlivet..