Inlägg från: Anonym (Orolig själ) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig själ)

Backa o sluta höra av sig till dejt??

jrockyracoon skrev 2019-08-19 11:35:04 följande:

Ja, vilka strategier ska man ha, och ska man vara rak, vara på, vara laid back, etc.

Det finns nog väldigt många sätt att tänka, och man ska nog vara försiktig med att tro att det finns "rätta svar" bland alla råd du får.

Jag har följande tankar.

1. Det är lätt att man blir lite för på om man gillar någon och forcerar fram det till ett avslut för snabbt. Om man är för krävande och på, riskerar man säkert att tappa en del intressenter p.g.a. att man stressar dem, de kanske vill ta det i en lugnare takt.

2. Men å andra sidan behöver man också kunna ställa krav. Ibland är det viktigt att man visar den andre att man visar sina kort. D.v.s. är tydlig med att man är intresserad av en kärleksrelation och inte en vänskapsrelation och låter personen ta ställning till hur personen vill ha det. Man vill inte slösa energi och känslor i all evighet på någon som inte visar gensvar tillbaka.

3. Det är ofta bra att vara ärlig och öppen med hur man känner och vad man vill. Ibland kan man dock hålla tillbaka lite, t.ex. om man själv vet att man är lite snabb med att vilja gå in i en relation kanske det kan vara strategiskt att vänta lite extra innan man går in på det.

4. Det är attraktivt att få fundera på om den andra är intresserad eller ej, det är också attraktivt att visa att man är en aktiv person som har andra intressenter. Det är antagligen en bra signal att visa den andre att man faktiskt har andra potentiella pojk/flick-vänner än hen.

Om jag vore dig skulle jag efter dessa dejter bli tydlig med att du är intresserad och visa att du vill fortsätta dejta. Om han inte är intresserad av det, skulle jag släppa honom känslomässigt och fortsätta med mitt liv. Nu har han ju sagt att han vill ha en vecka och fundera, så det är givet att han ska få det. Men därefter är det faktiskt dags att du också ställer lite krav. Det är inte bara han som ska bestämma förutsättningarna för en ev. fortsättning.

Måste säga att det var riktigt bra skrivet!

Jag behöver verkligen ta till mig detta. Många kommer med förslag med hur man ska tänka men det är svårt att följa alla olika åsikter. Men dessa punkter var ändå vettiga.

Jag själv dejtar en kille (har träffats 3 ggr). Allt har gått väldigt fort men vi tycker om varandra mycket. Han har skrivit väldigt mycket fina saker och jag till honom. Känns som vi är the perfect match. Men sen till idag (två dagar efter dejten) så skriver han inte till mig. Vi har kommit överens om att fortsätta ses och han svarar alltid mig med hjärtan osv. Men han tar inte initiativ. Det har gått en dag och jag är orolig. Hatar att jag känner så. Bör inte vara orolig. Men är ju såklart rädd att han ska låta det rinna ut i sanden och inte egentligen vill ses mer.
  • Anonym (Orolig själ)
    Anonym (Men) skrev 2019-09-03 19:26:42 följande:

Har han aldrig tagit initiativ? Eller blev det efter senaste dejten?

Jo, han har tagit initiativ förr. Jag har skrivit till honom igår och han svarar alltid (dessutom med hjärtan ovh sånt). Men han har inte hört av sig idag. Han brukar annars höra av sig varje dag med Godmorgon eller liknande.
  • Anonym (Orolig själ)
    Anonym (Men) skrev 2019-09-03 19:36:29 följande:

Har du hört av dig idag då?

Nej, jag har inte gjort det. Har inte velat vara för på. Vill ju att han ska höra av sig oxå.
  • Anonym (Orolig själ)
    Anonym (Men) skrev 2019-09-03 20:08:47 följande:

Så du skrev ett meddelande igår som han inte har svarat på? I så fall förstår jag att du är orolig och väntar. Annars tycker jag att du kan skriva till honom.

Kanske var lite otydlig. Men skrev till honom igår (eftersom han inte hört av sig på morgonen) och det svarade han på. Han svarade väldigt vanligt och med glada gubbar och hjärtan och att han gillade när jag var hos honom i helgen. Men han brukar vara en sån typ som hör av sig varje morgon. Och idag hörde han inte av sig först heller. Så har inte skrivit till honom idag. Vet inte om jag behöver vara orolig.
  • Anonym (Orolig själ)
    Anonym (Men) skrev 2019-09-03 20:22:18 följande:

Då hade jag också varit orolig tyvärr.

Vet inte vad jag ska göra? Höra av mig eller låta det gå?
  • Anonym (Orolig själ)
    Anonym (Men) skrev 2019-09-03 20:31:27 följande:

Eftersom han ändrat beteende hade jag väntat och sett om han börjat höra av sig igen.

Jaa, ska verkligen försöka låta han höra av sig nu och se vad som händer. Jobbigt bara. Oroligt. Han har sagt att han alltid ska vara ärlig mot mig och att han vill träffa mig igen. Men blir så jäkla rädd att han ljuger. Att han kommer såra mig. Suck.
  • Anonym (Orolig själ)
    Anonym (Men) skrev 2019-09-03 20:45:30 följande:

Ja, man blir jätteorolig. Varit där flera gånger. Tyvärr har jag lärt mig att inte tro så mycket på vad som sägs från början. Det brukar betyda absolut ingenting. De som har bråttom till känslor och starka uttalanden, brukar också vara dem som försvinner lika snabbt som de kom. Men än är det ju inte försent med den här. Vänta lite och se. Håller tummarna.

Ja, har ju med varit med om det förr tyvärr. Men ibland måste man ju våga för att vinna och känna förälskelse. Nej, än är de inte försent. Hoppas på det bästa. Tack för stöd!
  • Anonym (Orolig själ)
    Anonym (Men) skrev 2019-09-04 12:32:29 följande:

Hur har det gått?

Jag frågade han imorse om något hade hänt. Han skrev då tillbaka att han inte riktigt visste vad han kände och vart han har sina känslor.

Så nu är mitt hjärta krossat.....

Fyy, att det alltid ska vara såhär? Är det något fel på mig?
  • Anonym (Orolig själ)
    Anonym (Föreslå dejt) skrev 2019-09-04 14:57:41 följande:

Åh det är inte fel på dig med hur han känner men då fick du svar.

Tror inte du kan göra så mycket mer. Egen erfarenhet så brukar de gå några veckor så hör dessa typen av killar av sig igen och vill ses igen och allt känns bra men sen så blir det osäkra igen *suck*

Du gör bäst att gå vidare. Tyvärr så verkar det vara rätt många killar av den typen som man träffar via nätdejting. *kram*

Ja, bara försöka släppa honom nu. Även om har har svårt att släppa tanken på varför det vände så tvärt. Ska försöka Fokusera på annat. Har tagit bort allt när det gäller honom. Nu ska bara dagarna gå så jag får ut honom ur tankarna oxå. Jobbiga dagar...

Kan ju hända att han hör av sig igen. Men då tar jag det då.

Frågan är var jag ska hitta någon annan än nätet? Har träffat killar på annat sätt oxå men då är det likadant.

Dessutom ska jag på bröllop på lördag vilket känns så jobbigt just nu. Varför alla andra vänner hittar den rätta men inte jag. Fast jag trodde det.
  • Anonym (Orolig själ)
    Anonym (Men) skrev 2019-09-04 19:38:44 följande:

Usch va jobbigt. Samtidigt är det ju bra att veta direkt, så att man inte behöver grubbla så mycket.

Jag tror att man mår bäst av att inte rusa iväg i tankarna. Jag kan också vara så. Du beskrev er som en perfekt match, men egentligen vet du ju inte det så tidigt. Försök att ta det lite lugnt nästa gång, så blir inte fallet lika högt. Och nej, det är verkligen inte dig det är fel på. Absolut absolut inte!

Jo, så är det ju.

Nej, jobbigt nu när vi blev så nära på så kort tid. Men samtidigt ville jag inte bromsa upp när det kändes så bra. Har upplevt förr om jag bromsat in och inte visat känslor så har det dött ut på grund av det, blir mer en kompisrelation. Sen måste man ju våga visa sina svagheter för att lära känna den andre. Men förstår vad du menar. Ska försöka ta det lite mer lugnt.

Nu känns det bara jobbigt att man lagt ner all den tid och känslor på detta. Att man åkt för att träffa honom osv.

Tack för stödet! Uppskattas mycket då jag har svårt att prata med någon. Håller mycket inom mig.
  • Anonym (Orolig själ)
    jrockyracoon skrev 2019-09-05 09:50:21 följande:

Tråkigt att du känner dig nere!

Men gör du inte nu samma fel som tidigare fast tvärtom? Tidigare drog du slutsatser om att "ni tyckte om varandra", fast du egentligen inte visste efter bara tre dejter. Nu drar du slutsatsen att han inte är intresserad, trots att det enda han har sagt är att han inte vet vilka känslor han har.

Jag förstår att hans ord känns tunga för dig, du hade ju hoppats på något annat. Men jag tycker det är intressant hur du, även om det är fullt naturligt, låter dina känslor och tankar springa iväg i förväg. Det är som om du har svårt att hantera ovetskapen att du inte riktigt vet och behöver dra en slutsats i förväg.

Effekten av det blir att dina känslor pendlar upp och ner. Först är allt toppen och det känns jättebra, och sedan är det bara mörkt och du blir ledsen och nere. Du riskerar därför att ha helt andra energier än honom när ni hörs av och träffas.

Just den här perioden när man dejtar är väldigt känslig. Visar du dig för mycket på eller för mycket av kan det påverka utgången. Det bästa är tror jag, att man under dejtingperioden håller sig positivt sval. Det är det inte lätt att man blir bara sådär, utan det kräver ett visst förhållningssätt, d.v.s. att man inte låter tankarna flyga iväg i förväg. Det bästa är om man samtidigt med dejten kan blicka utåt, kanske ha lite andra personer som man håller kontakt med också. Man får då automatiskt rätt energi i kontakten med sin dejt.

Jag har upplevt att i inledningen av i princip samtliga av mina förhållanden har jag haft flera personer på gång samtidigt. Jag har tolkat det som att skälet till att jag fick utdelning vid dessa tillfällen är att jag haft rätt utstrålning, och eftersom att jag fördelat min uppmärksamhet över flera personer har jag inte varit lika på som annars. Jag tror att jag har haft problemet att jag varit alldeles för mycket på.

Det jag beskriver nu är min egen strategi, men det är förstås du själv som bestämmer hur du vill göra.

Iaf, upp med hakan. Om det inte ordnar sig med den här dejten, så finns det andra. Det är absolut inget fel på dig, tro inte det. Till slut ordnar den där biten upp sig, lita på mig!

Jo, så är det. Jag vet ju egentligen inte vad han vill. Han kanske behöver tänka. Men vill inte förvänta mig att han kommer att höra av sig igen. Därför ska jag försöka gå vidare.

Jag vet att jag oftast övertänker och går för fort fram i mins tankar. Tycker det är jobbigt. Vill inte känna den pressen eller vill inte tänka så, men ändå gör jag det.

Men samtidigt tycker jag inte att jag är för på när vi skriver eller när vi ses (endast i mina tankar). Han har oftast tagit initiativ och han har oftast sagt saker som jag kan uppleva bli lite för snabbt inpå ibland. Men vet inte hur men energi är osv.

Förut har jag träffat flera samtidigt men tillslut blir det att man håller sig till en för att kunna ge den en chans osv.

Tack för stöd! Jag hoppas såklart att det ordnar sig även om det känns skit just nu. Gråter ut så mycket känslor som jag kan. Önskar jag snabbt kunde gå vidare och glömma. Och hör han av sig senare så gör han det (om han nu funderat). Och hör av inte av sig så har jag förhoppningsvis gått vidare.
  • Anonym (Orolig själ)
    Anonym (Föreslå dejt) skrev 2019-09-05 10:00:47 följande:

Hm du kanske blir lite för "kärleksfull" väldigt fort? Jag klandrar dig inte utan jag är likadan och tyvärr skrämt iväg x antal killar för jag varit för lite för "på" samtidigt känner jag att jag inte orkar med något "spel" och spela svår.

En kille jag pratade med i vintras innan han träffade någon annan hörde av sig för 4 dagar sen och berättade att de tagit slut med hans dejt och frågade om jag fortfarande var intresserad av att träffa honom. Jag svarade att jag fortfarande var intresserad och frågade när han kunde ses. Han läste det efter ca 10 minuter men inge svar än!

Jo, men det kan jag bli. Men bara om han är likadan. Annars är jag mer avvaktande. Han var ju väldigt omtänksam och då kände jag att jag kunde vara likadan. Ibland pratade vi om att vi bör ta det mer lugnt, men då sa vi båda att så länge vi tyckte det kändes bra och så skulle det inte vara någon fara. Om jag tex. inte varade på några timmar så kunde ju han bli lite frågande osv.

Hmm, konstigt det där. Man vill försöka vara sig själv men ändå måste man tänka till. Och inget blir rätt :( Precis som du säger, man orkar inte med något spel. Och den här gången kändes allt så annorlunda, så lätt liksom.

Jasså, oj! Spännande! Brukar ju vara så att vissa killar hör av sig igen. Du får höra av dig hur det går för er.

Jag är väldigt intresserade om det skulle funka om man ses igen, eller om det blir samma gamla visa.

Vad var det som gjorde slut med dig från början?
  • Anonym (Orolig själ)
    Anonym (Föreslå dejt) skrev 2019-09-05 10:00:47 följande:

Hm du kanske blir lite för "kärleksfull" väldigt fort? Jag klandrar dig inte utan jag är likadan och tyvärr skrämt iväg x antal killar för jag varit för lite för "på" samtidigt känner jag att jag inte orkar med något "spel" och spela svår.

En kille jag pratade med i vintras innan han träffade någon annan hörde av sig för 4 dagar sen och berättade att de tagit slut med hans dejt och frågade om jag fortfarande var intresserad av att träffa honom. Jag svarade att jag fortfarande var intresserad och frågade när han kunde ses. Han läste det efter ca 10 minuter men inge svar än!

Menade: Vad var det som gjorde att han gjorde slut med dig från början?
  • Anonym (Orolig själ)
    jrockyracoon skrev 2019-09-05 11:58:50 följande:

Det är ju svårt för oss utifrån att säga hur du framstår, om du kanske är lite för mycket på, eller inte.

Jag kan tänka att det hade varit taktiskt smart att inte ringa till killen och fråga, utan vänta ut honom istället. Man ska inte sätta press om någon är tveksam, det resulterar ofta i ett negativt besked är min erfarenhet. Fast det är lätt att säga, men svårare att göra när man är i den situationen.

Kanske du kan testa att återgå till att ha flera på gång, och koncentrera dig enbart på en när relationen har gått in i en djupare fas utifrån att båda har önskat det?

Till syvende och sist ska man givetvis analysera lite vad man kunde ha gjort bättre, men sedan släppa och gå vidare. Hade den ultimata kemin funnits där hade relationen utvecklats trots ev. misstag man gjort. Kom ihåg också att han verkade fin när du träffade honom under tre dejter, men mycket av hans "finhet" ligger i dina egna föreställningar om honom, och bottnar inte i den personlighet han har. Du vet inte hur han var under skalet och heller inte hur bra ni hade matchat.

Så tråkigt att du tar det så hårt. Glöm inte att du är en fin person, och att du förtjänar kärlek och att du behöver ha tålamod innan det bara händer! Det här är bara en ganska kort fas i ditt liv. Snart har du en relation och helt andra problem att tänka på :)

Ja, precis! Ska vänta ut honom. Försöka tänka på något annat. Ta en dag i taget.

Jag önskade att jag inte tog det så hårt. Önskar att jag bara kunde släppa alla tankar på honom. Något var det ju med honom som fick mig på fall (det händer inte ofta). Nu får vi se vad som händer framöver. Antingen hörs vi igen. Eller så har jag träffat någon annan.

Tack för all omtanke och uppskattning! Känns bra att kunna skriva av sig lite här. Det gör att man får tips, råd och har något att fördriva tiden med. Underlättar sjukt mycket i denna jobbiga tid.
  • Anonym (Orolig själ)
    jrockyracoon skrev 2019-09-05 16:48:55 följande:

Signaturen "Galen" (TS) och signaturen "Orolig själ" är två olika individer men med likartade men inte identiska problem. "Orolig själ" och jag kidnappade tråden lite - hoppas att TS inte hade något emot det.

Ja, förlåt om vi tog över lite! Verkligen inte meningen :)
  • Anonym (Orolig själ)
    Anonym (Men) skrev 2019-09-15 14:42:36 följande:

Det är precis det här som jag tycker är så svårt. Nu var det inte en nätdejt för mig, men en man jag träffade ute. ALLT var perfekt i början. Första kvällen, intresset han visade för att ses igen, osv osv. Sedan förändrades han, som så ofta händer, men jag kunde helt enkelt inte släppa bilden av den där första tiden. Tror man måste tvinga sig att släppa. Gå efter fakta, hur det faktiskt är, om man får det man vill ha, om man mår bra av det.

Tycker med det är skitsvårt! När allt var så PERFEKT i början. Och killen är mest på osv. Han till och med sa att han var rädd att jag inte skulle tycka om honom. Hur kunde det vända så fort?

Suck, jag tankarna snurrar. Men som du säger måste man väl tvinga sig själv.
  • Anonym (Orolig själ)
    Anonym (Galen) skrev 2019-09-15 16:09:06 följande:

Ja det är mycket märkligt för tror ju knappast att man vaknar upp en dag o så har alla känslorna försvunnit. Nä jag är nog inne i det lite, att jag kan inte riktigt släppa hur bra han verkade vara i början..

Vet det är fel tänkt med o inget man säger men just nu är jag arg så säger det ändå. Det stör mig med extremt mycket att jag är betydligt snyggare än honom! Jag tycker det iaf. Jag vet att jag är en väldigt attraktiv tjej bland killar o helt ärligt tyckte jag han var ganska då ful när vi började snacka. Men det ändrades av hans personlighet. O sågär är det ofta, även är det jag som blir dissad!!

Men det som känns bra är att jag vid många tillfällen då blivit dissad o trott att jag aldrig ska hitta någon igen men som jag sedan gör vilket gör att det känns mycket lättare. Det som även känns bra är att mina 4 senaste dejter dissat mig för att sedan komma krypandes tillbaka o då är det JAG som dissat dom!

Håller med dig!

Så har det varit för mig oxå. Att de kommer krypandes tillbaka efter ett tag igen....alltså suck. Att de inte bara ger en chans från början (och inte inser att gräset inte är grönare på andra sidan).
  • Anonym (Orolig själ)
    Anonym (Galen) skrev 2019-09-23 11:05:45 följande:

Ja jag borde kanske det. Iaf lära mig att släppa o sluta övertänka saker som jag ändå inte kan påverka. Tex sluta bry mig om o tänka på vad den andra känner o ist köra mitt race.

Skulle så vilja träffa denna killen o helt enkelt ta det som det kommer o inte bara börja grubbla massa.

Oj, va vi är lika. Har oxå tappat hoppet på killar. Allt skiter sig ändå. Har svårt att lita på dem. Varje gång jag känt mig trygg så har han ångrat sig. Suck.

Ska oxå försöka dejta utan några krav och utan att grubbla, men det är svårt när man vill ha något seriöst. Vill liksom inte slösa tid.
  • Anonym (Orolig själ)
    jrockyracoon skrev 2019-09-24 01:48:51 följande:

Verkar gå hårt till därute i dejtingdjungeln. Men ge inte upp mina vänner! Statistiken talar sitt tydliga språk, d.v.s. att om ni försöker tillräckligt många gånger så lyckas ni till slut!

Försök att inte oroa er så mycket för om killen kommer tycka om er eller inte. Tänk istället att: "nu ska det bli intressant att se om den här killen är något att ha".  Ni utstrålar vad ni tänker. Därför är det viktigt att ni tänker att ni också ställer krav och inte bara försöker bli godkända av den andre.

Ha delmål. Det kan vara att få dejta ett visst antal personer, eller att komma till tredje eller fjärde dejten med någon. När ni uppnår ert mål fira! Oavsett hur det gick sen, ni nådde ju delmålet. Tänk att varje gång ni får någon på kroken en bit, så har ni ju faktiskt genomfört en del av planen att jobba er fram till den där rätte personen.

Och när ni märker att era hjärnor bär iväg med er och att ni börjar ta ut segern i förskott. Måla inte upp bilder i förväg, utan försök att hålla huvudet kallt och gör vad ni kan för att mota bort era fantasier och bilder. Ett effektivt sätt är att rikta era fantasier och bilder till en helt annan person än den ni dejtar. Låtsats för er själva att ni är intresserade av en annan än ni egentligen är. Då kyler ni av er lite och hamnar i en bättre utgångsposition med bättre chanser att det kommer att hända.

Sen tänk positiva tankar hela tiden! Det är kanske viktigast av allt. Måla gärna upp mentala bilder av hur det kommer vara när ni hittar den där rätta personen. Tänk på hur ni kommer att kunna skratta åt hur jobbigt det var den där tiden när ni var i dejtingvärlden och hur tokigt det blev ibland. Mentalisera hur det kommer vara sen, för att ge er kraft att hantera situationen nu.

För ärligt talat. Ni kommer inte att vara i den här fasen av ert liv särskilt länge. Och när det vankas bröllop får ni ta och bjuda mig och signaturen "Men". Vi vill ha en extra tjock tårtbit. Deal?

[/

[quote=79920677][quote-nick]jrockyracoon skrev 2019-09-24 01:48:51 följande:[/quote-nick]Verkar gå hårt till därute i dejtingdjungeln. Men ge inte upp mina vänner! Statistiken talar sitt tydliga språk, d.v.s. att om ni försöker tillräckligt många gånger så lyckas ni till slut!

Försök att inte oroa er så mycket för om killen kommer tycka om er eller inte. Tänk istället att: "nu ska det bli intressant att se om den här killen är något att ha".  Ni utstrålar vad ni tänker. Därför är det viktigt att ni tänker att ni också ställer krav och inte bara försöker bli godkända av den andre.

Ha delmål. Det kan vara att få dejta ett visst antal personer, eller att komma till tredje eller fjärde dejten med någon. När ni uppnår ert mål fira! Oavsett hur det gick sen, ni nådde ju delmålet. Tänk att varje gång ni får någon på kroken en bit, så har ni ju faktiskt genomfört en del av planen att jobba er fram till den där rätte personen.

Och när ni märker att era hjärnor bär iväg med er och att ni börjar ta ut segern i förskott. Måla inte upp bilder i förväg, utan försök att hålla huvudet kallt och gör vad ni kan för att mota bort era fantasier och bilder. Ett effektivt sätt är att rikta era fantasier och bilder till en helt annan person än den ni dejtar. Låtsats för er själva att ni är intresserade av en annan än ni egentligen är. Då kyler ni av er lite och hamnar i en bättre utgångsposition med bättre chanser att det kommer att hända.

Sen tänk positiva tankar hela tiden! Det är kanske viktigast av allt. Måla gärna upp mentala bilder av hur det kommer vara när ni hittar den där rätta personen. Tänk på hur ni kommer att kunna skratta åt hur jobbigt det var den där tiden när ni var i dejtingvärlden och hur tokigt det blev ibland. Mentalisera hur det kommer vara sen, för att ge er kraft att hantera situationen nu.

För ärligt talat. Ni kommer inte att vara i den här fasen av ert liv särskilt länge. Och när det vankas bröllop får ni ta och bjuda mig och signaturen "Men". Vi vill ha en extra tjock tårtbit. Deal?

Även om hoppet känns liten så känns det så bra när någon som du svarar såhär. Tack för all pepp, känns skönt att höra det just nu!. Haha låter som någon har dött - det är faktiskt riktigt jobbigt. Alla andra hittar någon men inte en själv, tiden går om man kommer upp i åren. Men det är väl för att man har de där kraven som man inte vill rucka på (även om alla inte är perfekta) som man inte hittar någon. Känns som att det är lätt för killar att hitta någon ny på nätet om minsta lilla inte känns bra. Men jag ska försöka tänka positivt.
  • Anonym (Orolig själ)
    Anonym (Galen) skrev 2019-09-24 11:26:16 följande:

Grejen är att jag absolut inte har svårt att få till dejter då jag upplever att killar tycker att jag är väldigt attraktiv o så. Problemet är mer att få till flera dejter! Tror i grund o botten att det inte är mig det är fel på utan att de kanske bara är ute efter sex..

Jag fastnade på det där du sa om att inbilla sig att man är intresserad av någon annan. Det funkar såå mycket!! Tex har jag varit intresserad av en kille. Varje snap chat har varit eftertänkt. Vem som skickade meddelande sist o svarar inte killen rasar världen helt! Sen släpper man killen o börjar få intresse föe någon annan o man bryr sig inte alls om ifall man fåe svar eller vem som skriver till vem o då är man plötsligt väldigt intressant igen men då äe man själv inte intresserad av killen..

Håller med dig! Jag är oxå attraktiv och bör inte ha svårt att hitta någon. Det är därför jag undrar liksom. Hur kan alla andra hitta någon?

Helt rätt som du säger! Man bör ha flera samtidigt (fast jag lätt fastnar för en som jag tycker är intressant).
Svar på tråden Backa o sluta höra av sig till dejt??