• Maaaalin

    Lämna 2 katter medans pluggning

    Hej, bor ihop med en sambo idag å 2 katt systrar. Då de inte fungerar i förhållande längre så funderar jag på flytta hem till mig tar givetvis katterna med mig. Men jag är sjukt orolig att de inte klarar sig på dagarna då ja pluggar. Är i plugget måndag onsdag torsdag. Åker då hemifrån 06 40 å kommer hem på kvällen självklart kommer de finnas vatten och Mat framme. Men jag är så orolig att de inte klarar sig. Därav e ja rädd för flytta isär med med min sambo. Men de börjar gå för långt nu att min mag katarr har kommit tillbaka och de går inte bo ihop längre... MEN jag tänker på katterna OXÅ Då dom är mina allt .. gör allt för att dom ska ha de bra jag pluggar till undersköterska .. snälla ha ni nått råd ??? Jag går under snart och behöver verkligen flytta hem till mig igen med mina missor. Dom är 18 veckor.

  • Svar på tråden Lämna 2 katter medans pluggning
  • Maaaalin
    flygrl skrev 2019-08-20 22:30:05 följande:

    Så, då har du flyttat idag eller hur? Bra för det låter inte som den där killen är bra för dig :/ (sorry att jag säger det även om det inte är ämnet för tråden). Önskar dig allt gott för ditt nya liv!

    Jag förstår att du oroar dig väldigt för hur dina små kissar ska klara sig. Min katt betyder också enormt mycket för mig och jag är väldigt mån om den ska ha det bra. Och samma gäller säkert för alla kattägare i tråden så du kan nog lita på oss när vi säger det kommer gå bra att lämna katterna ensamma hemma över dagen.

    Dom kommer inte fara illa utan ha det gott med varandra, sova, busa, käka osv. Du har inget att oroa dig för. Många katter är ensamma hemma över dagen när deras människa är på jobbet och det är chill. Lita på dom lugnande ord du får av oss. Vi bryr oss om dig och dina katter.


    Hej! Japp det har vi :) så nu är de vi 3 :). Nej han va inte bra för mig :(. Ja jag är orolig över de :(. Okej får lita på er då :).
  • Maaaalin
    Totinona11 skrev 2019-08-17 15:07:33 följande: