• Nandez

Idol 2019

I kväll börjar Idol, fler som ska titta. Uttagningaran brukar vara en salig blandnong.

• Svar på tråden Idol 2019
  • Johannus
    Nandez skrev 2019-10-18 21:28:42 följande:
    Toppar och dalar har det varit.
    Ja verkligen toppar och dalar....Hade förväntat att alla sjöng en Svensk mello låt, men besviken.

Tro nog att det är det tre killarna jag hela tiden gillat som går vidare ( eller hoppas det) och inte att förglömma Freddie. Men tjejerna är jag osäker på. Hade så önskat att Astrid valt en låt som svenska folket hade kunnat nynna med., men , men 

Vet nästan 100% att Tusse går vidare då han har sina röstare dock inte en låt som jag varken kände till eller gillade.
  • HSOF
    Johannus skrev 2019-10-18 21:43:37 följande:

Ja verkligen toppar och dalar....Hade förväntat att alla sjöng en Svensk mello låt, men besviken.

Tro nog att det är det tre killarna jag hela tiden gillat som går vidare ( eller hoppas det) och inte att förglömma Freddie. Men tjejerna är jag osäker på. Hade så önskat att Astrid valt en låt som svenska folket hade kunnat nynna med., men , men 

Vet nästan 100% att Tusse går vidare då han har sina röstare dock inte en låt som jag varken kände till eller gillade.

Tusse, Astrid och Gitte var bäst ikväll. I botten ligger nog Kim, Nathalie och Madeleif
  • Johannus

Gillar inte Tusses låtar. Vem är Gitte?

Hoppas på Gotte, Christoffer och Kim som kommer vidare.

• Nandez
    Johannus skrev 2019-10-18 22:33:01 följande:

Det är nog Gotte som avses.
  • Nandez
    HSOF skrev 2019-10-18 22:07:23 följande:
    Tusse, Astrid och Gitte var bäst ikväll. I botten ligger nog Kim, Nathalie och Madeleif
    Håller med förutom Astrid, har lite svårt för hennes flumighet.
  • Nandez
    Johannus skrev 2019-10-18 22:33:01 följande:

Tusse sjöng C. Wurst låt som hon vann stora Eurovision song contest 2014 j Köpenhamn.
  • HSOF
    Nandez skrev 2019-10-19 19:57:42 följande:

Håller med förutom Astrid, har lite svårt för hennes flumighet.

Jo men hon klarade av konstycket att göra låten bättre än orginalet.
  • Nandez
    HSOF skrev 2019-10-19 20:05:55 följande:
    Jo men hon klarade av konstycket att göra låten bättre än orginalet.
    Ok, har inte hört originalet.
Svar på tråden Idol 2019