• Nandez

Idol 2019

I kväll börjar Idol, fler som ska titta. Uttagningaran brukar vara en salig blandnong.

• Svar på tråden Idol 2019
  • HSOF
    Johannus skrev 2019-10-27 22:58:31 följande:

Det blir ju olika sång val vartenda vecka har jag för mig som pop, rock, ballader, kramgoa låtar.

När det blir typ kramgoa låtar då faller nog det yngre deltagarna som Tusse och några av tjejerna.

Ballader där faller Christoffer. Freddie.

Pop och Rock kan väl alla sjunga om man valt att bli sångare.

Fortfarande så håller jag tummarna på Gotte och Astrid. 

Du får självklart hålla på vem du vill. Men jag tvivlar starkt på att Gotte ska vinna det här. Han visade i fredags att han bara behärska 60-tals rock?n Roll.
  • Nandez
    HSOF skrev 2019-10-27 23:43:39 följande:
    Du får självklart hålla på vem du vill. Men jag tvivlar starkt på att Gotte ska vinna det här. Han visade i fredags att han bara behärska 60-tals rockn Roll.
    Jag håller med om det.
  • Nandez

Dao har varit med i Lassemajas detektivbyra, en Sunefilm, i två Hassel episoder samt Talang.

• Johannus
    HSOF skrev 2019-10-27 23:43:39 följande:
    Du får självklart hålla på vem du vill. Men jag tvivlar starkt på att Gotte ska vinna det här. Han visade i fredags att han bara behärska 60-tals rockn Roll.
    Cliff Kläfford var också en country sångare/rock sångare och han van ju och är stor nu i USA.
  • HSOF
    Johannus skrev 2019-10-28 23:23:29 följande:

Cliff Kläfford var också en country sångare/rock sångare och han van ju och är stor nu i USA.

Haha jo men det är ganska stor skillnad på Chris Kläfford och Gotte. Om Kläffford spelar i division 1, så hittar du Gottfrid i division 3.

De två går inte ens att jämföra.
  • Johannus
    HSOF skrev 2019-10-28 23:35:23 följande:
    Haha jo men det är ganska stor skillnad på Chris Kläfford och Gotte. Om Kläffford spelar i division 1, så hittar du Gottfrid i division 3.

De två går inte ens att jämföra.
    Tyckte det var någon här som jämförde Gotte med Cliff, men kanske jag läst fel.

Nå som sagt jag kommer att fortsätta att hålla tummarna för Gotte.
  • Baren
    Johannus skrev 2019-10-29 23:12:41 följande:

Tyckte det var någon här som jämförde Gotte med Cliff, men kanske jag läst fel.

Nå som sagt jag kommer att fortsätta att hålla tummarna för Gotte.

Går inte att jämföra Gotte med Cliff
Svar på tråden Idol 2019