BF MAJ 2020
Heej!! Hoppar in i gruppen :D
Är 25år och väntar mitt första barn, enligt min app är jag i v.6+4, är så spänd men så orolig på samma gång! Vi bestämde att vi skulle försöka och lyckades direkt, så blev super chockad haha!
Vi har inte berättat för någon än, vi vill vänta tills dom första 12 veckorna är över då jag är livrädd för att få missfall.
Så jag hat inte haft någon att prata med direkt haha, så blev glad när jag såg den här gruppen :)
Jag har något som känns som mensverk lite till och från, mår typ illa av allt jag äter, sjukt svullen om fötterna på kvällen (då jag står upp 9 timmar på mitt arbete) och ömma bröst, men inte mer än så.
Ska till barnmorskan för första gången om 3 veckor, och hoppas på att allt ser bra ut!
Kan tillägga att jag är överviktig och lakot ovo vegetarian, kanske är det någon med här som är nått av det?
Försöker att tänka positvit och vara glad, meen tänker nog på missfall en gång om dagen sen jag läste att överviktiga har stor risk för det... Är för övrigt frisk och mår bra, så får hoppas att det går vängen!! Annars så väntar vi nog ett tag till, och försöker att gå ner lite i vikt till nästa gång :)