• ahland

BF MAJ 2020

Hej hej hallå!

Hoppar in här i tråden med er då jag plussade svagt sent på kvällen i lördags efter några dagars lätt illamående. Fick det svaga plusset bekräftat med CB digital senare i söndags med ?1-2?. BF 21 eller 22 maj :) Hade en liiiiten blodblandad flytning igår dock men inget mer sen dess! Är första försöket på syskon till sonen som precis fyllt 3 :)

• ahland

Är det någon mer som mår illa såhär tidigt? Enligt preglife är jag i vecka 3+5 idag, plussade i söndags på 3+2 (eftermiddagsurin, CB digital och fick 1-2 veckor). KAN vara så att jag räknat fel på ägglossningen men jag tror inte det (använde CB digital med dubbel hormonindikator). Började känna diffust illamående redan på vad som isf skulle vara ÄL+5, vilket känns EXTREMT tidigt. Mådde aldrig såhär med sonen för snart 4 år sen.

Sambon är bombsäker på att det är tvillingar med anledning av att jag mår som jag gör och att jag har det i släkten - tvåäggstvillingar dårå - varav mina småsyskon är tvåäggs :)

• ahland

Stiger hCG verkligen så himla snabbt? Hade ÄL 29-30 aug (fast glad gubbe på CB dubbel hormonindikator den 29e). Tog CB digital söndag den 8 sep (eftermiddagsurin) och fick 1-2 veckor. Tog CB digital igen fem dagar senare på fredag den 13 sep som visade 1-2, och ytterligare ett dagen efter det på lördag den 14 sep och fick då 2-3 veckor. Hade ett digitalt test kvar så jag tog det idag då mina symptom avtagit något (vilket ju inte är helt onormalt) och då fick jag 3+. Eller är det helt normalt? Testar så himla mycket för att jag haft test hemma men också för att jag är rädd för missfall, som många andra...

Svar på tråden BF MAJ 2020