• MMX86

BF MAJ 2020

flickan89 skrev 2019-09-22 12:46:07 följande:

Igår började kräkandet efter att ha mått illa till och från ett tag.. kräkt både igår och idag..

Ska till bm på onsdag då får hon skriv ut något till mig! Men tänker innan dess..

Är det någon som provat dom där armbanden mot illamående?

Jag provde dom en gång när jag skulle flyga för flera år sedan och vet att det hjälpte då.. men någon som har koll om det kan hjälpa mot sånhär illamående?

Jag körde armband min förra graviditet. Tyckte det funkade bra sålänge man satte dom på rätt ställe :)
  • MMX86

Är det någon här som är med i Facebook-gruppen? Har skrivit till vinmonster men tror inte hon är så aktiv här kanske? :)

• MMX86
    Bettan84 skrev 2019-10-14 11:03:50 följande:

Jag går in i vecka 9 (8+1) . Jag är så himla orolig för MF jag kan verkligen inte hjälpa det :(. Kan inte glädjas till 100% och det känns surt.

Som någon skrev tidigare- vi väntar ju på barn ej MF :) så jag försöker tänka så men det är svårt .

Imorgon är det vårt första möte med BM. Man hoppas på att få höra ett litet hjärta men visst är det tidigt ?

Fick någon av er göra det vid första mötet ?

Kram på er alla

När jag väntade sonen så lyssnade hon inte efter hjärtljud förrän senare, pga att det ibland kan vara svårt att hitta tidigt i graviditeten och det skapar onödig oro hos föräldrarna :)
Svar på tråden BF MAJ 2020