EmmaAF skrev 2019-09-27 12:57:05 följande:
Ja det känns jätte svårt att ta in att det om ett litet tag ska komma en till Men så kul att dottern får ett tajt syskon
Nä vi har inte berättat för någon än Tänkte vi väntar till efter kub om några veckor.. Har ni berättat än?
Nej har inte heller berättat för någon förutom mina två närmsta vänner. Här blir man inte erbjuden KUB, man får vänta till RUL i v. 18-19. Med sonen gjorde körde vi 20 mil och betalade för att göra det privat. Fick då dåliga resultat, 1:5, och fick tid för fvp hemma efter några veckors olidlig väntan. Efter vad som kändes som en evighet kom provresultaten att allt såg bra ut :) men i och med detta undrar jag om man kan kräva Nipt som utförs där jag bor, eller om de kommer resonera att allt såg bra ut trots allt i förra graviditeten och att jag därmed inte ligger i "riskzonen".
EmmaAF skrev 2019-09-27 15:58:24 följande:
Åh va kul Samma här, dottern född 4e april och denna bebis beräknad 2e maj Så 13 månader emellan här med Nervöst men så kul
Blivande3barnsmamma skrev 2019-09-27 18:03:57 följande:
Jag har också exakt 13 månader mellan mina :)
Spännande! Här blir det exakt 12 månader, finns en stor sannolikhet att de delar födelsedag. Vi får väl se :)