zey skrev 2019-12-22 11:18:10 följande:
Haha råkade slänga in två 7 av någon anledning på listan efter mitt namn, men men :)
Hur mår ni alla nu? Var typ helt däckad fram till v 15 och kräktes en massa, nu i vecka 18(17+0) så är energin tillbaka och jag kan äntligen träna igen! Någon annan som tränar här? Isåfall vad :)?
Vecka 20 här! NU börjar jag må helt som mig själv igen. Vet inte om det är bra eller inte för att nu vågar jag leva som vanligt

Tränar igen, styrketräning (min bm rekommenderade så, framförallt ryggövningar).
Försöker gå mycket, men vädret är lite sådär för att gå
Varit på RUL för några dagar sedan och allt såg bra ut! Man ser att hon sparkar mycket men jag känner inte av nånting än. Moderkaka nu i framvägg och på UL för KUB var den på backvägg?? Något där inte stämmer, den kan inte flytta på sig väl? Kommer fråga min bm om detta för att jag märkte det när jag kommit hem och kunde då jämföra papprena jag fick med mig.
Någon annan här som har nästan inga symtom längre? Även mina bröst är inte längre ömma. Är det något jag börde oroa mig för? Jag haft väldigt svaga symtom hela graviditeten... min mage förtfarande ser nästan ut som vanligt och jag kör på mina vanliga byxor. Köpte gravidbyxor häromdagen, men de känns för stora runt magen