BF MAJ 2020
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Jag tänker skaffa eller sy en sk baby wrap, dvs en omlottfilt med luva och hål för selen till babyskyddet. Är det en lite varmare dag i april eller i bilen kan man enkelt vira upp filten och anpassa temperaturen kring bebis.
Under så kanske man har en tunn mössa och body och byxa.

Nu har jag inte ens börjat handla men av nyfikenhet, vad skulle du uppskatta är lagom att börja med innan bebis kommer? :)
Håller inte med om amningskudde.. Jag köpte en som aldrig användes. Tyckte den bara var klumpig. Spjälsängen började vi använda först efter typ 6 månader. I början sov sonen mellan oss i ett babynest. Tänker man sova som oss så behöver man inte heller köpa säng innan bäbisen kommer.
Hej alla :) ny i tråden och helt ny på fl :)
Väntar barn 2 och var på RUL igår och fick se vår lilla dotter som är beräknad till 25 maj. Har en son sen innan så superkul med en av varje ?
Hej alla :) ny i tråden och helt ny på fl :)
Väntar barn 2 och var på RUL igår och fick se vår lilla dotter som är beräknad till 25 maj. Har en son sen innan så superkul med en av varje ?
Åh. RUL avklarat. Allt ser fint och friskt ut. En flicka väntar vi! Bakputtad en dag - 11 maj.
OMG pojke här med!!!! Jag som var nästan säker på flicka, men jag hade fel
. Den lille björnen var envis och låg upp och ner med rumpan uppåt jättelänge, det tog typ 45 min innan vi kunde se något i profil, hahaha. Men allt såg jättebra ut, sååå skönt <3
Grattis skejtdejt, hejsanJenny och linneaWookie!
Har också varit på RUL idag men tyvärr låg den lilla ihopkrupen allra längst ner så gick inte att se så mkt. Fick en ny tid efter nyår. Men allt dom kunde se såg iaf bra ut. :)