Inlägg från: Charlieellerså |Visa alla inlägg
  • Charlieellerså

BF MAJ 2020

Nu har jag fått svar på nipt som vi gjorde efter dåliga kubresultat. Vi väntar en frisk liten kille med bf 24/5. Vilka veckor är ni andra här i?

Häftigt att höra att ni redan känner bebis och till och med utanpå. Mitt femte barn som ligger i magen och har ännu inte känt honom. Tror jag känt tidigare förut. Går in i v 15 i morgon.

Beklagar er som fått negativa besked.

• Charlieellerså

Tack fina ni <3 Och tack för att ni skrev in mig i listan :)

Längtar så efter att få känna av liten i magen. Inget slår ju den känslan.

Många av er är ju snart uppe i halvtid. Så häftigt.

• Charlieellerså
    Daphodil skrev 2019-12-03 13:08:23 följande:

Allt fint på RUL idag, väntar en liten pojke! =)

Grattis till lilla killen. Förstår hur du menar, hade hoppats på en flicka men är glad ändå för att det verkar vara en frisk liten kille. : )
  • Charlieellerså
    Andreaaaa skrev 2019-12-08 23:24:04 följande:

Är det någon annan som har (daglig, i mitt fall) huvudvärk? Jag har aldrig det i vanliga fall. Ibland hjälper det om jag dricker enorma mängder vatten men oftast inte. Har tagit Alvedon ibland men känns läskigt att börja med det varje dag. Erfarenheter, tips?

Jag har nu haft daglig huvudvärk i 1,5 vecka med undantag från en dag. Jag har dock ont i nacke och ansikte också så tror det har med både förkylning, spänningar och hormoner att göra. Värmepåse hjälper lite. Alvedon har funkat dåligt.
  • Charlieellerså
    Daphodil skrev 2019-12-08 17:14:37 följande:

Imorrn går jag in i v 21. 50% avklarat, det känns nästan ofattbart!

Åh så underbart.
  • Charlieellerså
    Daphodil skrev 2019-12-08 17:14:37 följande:

Imorrn går jag in i v 21. 50% avklarat, det känns nästan ofattbart!

Åh så underbart.
  • Charlieellerså
    LinneaWookie skrev 2019-12-08 15:57:25 följande:

Har de senaste 4 dagarna (ungefär) känt enstaka rörelser som känts som en buff/liten spark inifrån, men inte vetat till 100% att det är pyret, då magen ibland gör konstiga saker ändå (bubblar, kurrar, gaser)...

Men igår och idag, OMG...! Har känt det ofta och flera gånger på raken, och när jag lagt handen på magen och tryckt lite lätt så här jag känt det utifrån också! Till och med sambon kände igår då jag bad honom lägga sin hand där efter en buff, och då kom en till jättetydlig. Världens mest magiska känsla!!! Helt sjukt <3 v17+3 idag!

Jag har ju knappt känt någon rörelse som kunnat relateras till bebis men nu på förmiddagen så har jag känt små små buffar inifrån. Så fantastiskt fast det är femte barnet. <3
  • Charlieellerså
    Trostar skrev 2019-12-09 17:28:52 följande:

En riktig pojktråd det här! Jag verkar också vänta en pojke!! :D

Grattis: )
  • Charlieellerså
    2020bebis skrev 2019-12-11 04:58:35 följande:

Är nu i vecka 18 och illamåendet är tillbaka med full kraft. Just fått lergigan comp utskrivet som jag ska testa så fort apoteket öppnar. Har det hjälpt någon av er?! Har såå höga förhoppningar nu!

Min räddning ar lergigan comp. Hoppas det hjälper dig
Svar på tråden BF MAJ 2020