BF MAJ 2020
Eftersom vi är så många här som ska ha pojkar, kan ni inte dela med er av era favoritpojknamn eller bara komma med tips :) Vi har såå svårt att komma att komma på några namn :)
Eftersom vi är så många här som ska ha pojkar, kan ni inte dela med er av era favoritpojknamn eller bara komma med tips :) Vi har såå svårt att komma att komma på några namn :)
Vi har en William hemma, och den här kommer heta Walter. Iaf hoppas vi att han kommer se ut som en Walter när han kommer ut.
Så kul att se vad andra har för namn :) Lennox gillar jag också känns som man verkligen måste passa med det namnet, det är ganska tufft ;) Arvid är fint också men det heter sambons kompis :) Leo är ett favoritnamn också, gillar även Milo, Lowe och Milan
Är det någon här som arbetar som uska och har ansökt om graviditetspenning? Vad har ni skrivit i ansökan isåfall?
Vad gör ni på era barnmorskebesök? Här tar hon vikt, känner på magen och lyssnar på hjärtat sen är det klart tar max 15 min. Är ju mitt första barn så jag har inget att jämföra med men tycker besöken går så himla fort :O
Ni som fått beviljat gravpenning, hur länge fick ni vänta på svar? Har ansökt från 9 mars och väntat snart tre veckor nu, börjar bli lite stressad ;) Alla säger att dom har fått besked så himla snabbt när dom har sökt..
Tog bara 8 dagar för mig. Undrar varför det går snabbare för vissa och inte för andra? Men du kanske kan ringa in och höra med dem hur det går med ansökan?
Får ibland en svag "mensvärk" långt ner i magen, inget som gör speciellt ont men som jag ändå reagerar på. En kväll var det ganska starkt men gick över när jag la mig :) är det det som kallas förvärkar eller beror det på att bebis lever rövare i magen dygnet runt? Är i v.35 :)
Jag har också fått det ett par gånger den senaste veckan, går in i vecka 35 på fredag och det jag lyckats läsa mig till borde det vara förvärkar ????
Samma här! Känns mest som lite molvärk ibland och gör inte ont. Är i v34. Tror också på förvärkar