Millemupp skrev 2020-08-25 11:14:24 följande:
Tack för era fina ord! Allt verkar som sagt se bra ut så just nu njuter vi av tiden precis som om allt är som vanligt - bortsett från lite sjukhusbesök då och då.
Har sån tur att denna bebis visat sig vara lätt att ha att göra med, nöjd den mesta av tiden.
Det enda jag tyvärr inte lyckats med är att vänja av honom från amningsnappen. Ett mindre bekymmer mitt i allt det andra, men ändå.
Hur mycket sover era bebisar? Min sov 23/h om dygnet första tiden (fanns ju anledningar till detta), nu har han mer vakenperioder men sover fortsatt mycket. Sover flera långa pass per dag, ca 2 h åt gången och är vaken ca 1 timma emellan. Är inte riktigt van vid så mkt sömn..
:( det måste varit väldigt jobbigt för er . Tack för att du tog dig tid och uppdatera oss här på forumet . Det känns som att vi är som en liten familj :). Så glad att det börjar vända för er . Det kan bara bli bättre . Blicka framåt bara !
Angående sovtiden det varierar . Han sover Max 1 - 1/5 timma åt gången. Han är vaken 1 till 2 timmar men senaste tiden har han gnällt och gråtit varenda gång han ska sova på dagen . Det känns hela tiden som att man tajmar fel :(. Han gallskriker verkligen .
Jag gissar på att din bebis är bara lugn och vill sova längre stunder. Inget konstigt med det . Njut så länge det varar. Om hans nattsömn inte störs av att han sover längre även på dagarna så har du inget att oroa dig för .