Andreaaaa skrev 2020-11-05 20:02:00 följande:
Även här har vi en liten med knölig mage, hon sover MAX 3h i sträck på natten och mkt oroligt med fler uppvak under morgonnatten med megapruttar och gnäll...men herregud vad hon gillar att äta ?riktig? mat, kan inte ta det ifrån henne tror jag
Personligheten: lite försiktig men bjussig med leendena. Hon gillar folk generellt men storebror är bäst, när han är igång och busar skrattar hon som en tok...han i sin tur blir förstås triggad att balla ur ännu mer av det, det hoppas och snurrar och flyger grejer i luften - men megaglada ungar väger upp allt extra stök (oftast )
Träning, vad är det??? Skämt åsido, bor i Sthlm så vi ska hålla oss borta ifrån gym. Hade iofs haft svårt att få till mer än något enstaka pass i veckan nu, tiden räcker inte. Hade hoppats kunna börja springa men har pajat knät istället och har t.o.m. svårt att få tid att gå till fysioterapeuten (barnfri) så det får bli promenader. Jag har inte vägt mig sedan i början av graviditeten men är väl typ som vanligt nu. Fast svagare förstås, längtar lite efter att få känna mig stark och smidig. Tar itu med det när jag börjar jobba tänkte jag, orkar inte stressa nu
Min pojke blir också road av sin stora systers tokigheter haha. Det hoppas runt och dansas och skriks hehe underbar kaos . Älskar det , även om det kan bli för mycket för det hjärnan klarar av .
Håller med angående gymmen , jag bor också i Sthlm och de senaste dagarna har smittan eskalerat så det är bättre att hålla sig ifrån det ett tag nu .
Jag körde lite hemma igår , mest för jag känner hur kroppen och axlarna blir stela av amningen .
Med två hantlar och gummiband och massa stretch - det gjorde Sussen :)
Jag är så glad för alla vi som fortsatt ha kontakt här . :)