Agronomen skrev 2019-08-23 15:25:53 följande:
Jaa! :D Men jag har fattat det som att det bara är första hälsosamtalet. Så nog inget VUL redan då. Fick hem papper häromdagen att fylla i om levnadsvanor :)
Hur går det med dina symptom viljaa? Mina verkar komma och gå lite, så ibland blir jag nojig, men sen så molar det till, eller jag känner mig svullen/öm igen och då känns det bättre :)
Jaa men så kanske det är, att man bara pratar om sin graviditet och sen gör man UL senare :) spännande iaf.
Mina symptom hänger i, känner verkligen av det! Har ju mina tjocka vita flytningar fortfarande haha, och likadant dovt illamående. Det sticka på samma ställe i magen osv. Molar lite. Så ja, ungefär som innan BIM :) illamåendet blir lite mer för varje dag så tror att jag kommer spy om några dagar tyvärr! Men men, jag vet ju vad det beror på så det får väl vara okej då. Annars försöker jag klura mig ur vindrickande med mina vänner vilket inte är det lättaste. Är annars inte den som säger nej till ett glas så blir ju ganska obvious. Imorn ska jag middag med familjen också och där brukar det ju också drickas vin.. jag var sjuk i början av veckan så har sagt att jag fått penicillin men vet inte om de går på det haha!