BF MAJ 2020
I sista trimestern liksom när magen är stor och det verkligen ligger ett barn där i! Och jag förstår honom lite, haha!
I sista trimestern liksom när magen är stor och det verkligen ligger ett barn där i! Och jag förstår honom lite, haha!
Lyckat KUB idag, blev flyttad fr 12+0 till 12+5, bf 22 maj. Är så otroligt lättad
Har tagit vaccinet varje år. Tar det absolut i år också eftersom det är en rekommendation från folkhälsomyndigheten till gravida.
Runtomkring *
Hej! Fattar verkligen inte familjeliv ???? hur som helst är jag ute efter att komma med i en fb-grupp för bf maj 2020 (jag har bf 1/5). Vill någon snäll själ hjälpa mig! ??
Hej allihopa!
Jag är så himla dålig på att hålla mig uppdaterad på FL, men det finns en hemlig FB-grupp för BF maj. Skicka ett PM till mig så bjuder jag in!
Nu har jag fått svar på nipt som vi gjorde efter dåliga kubresultat. Vi väntar en frisk liten kille med bf 24/5. Vilka veckor är ni andra här i?
Häftigt att höra att ni redan känner bebis och till och med utanpå. Mitt femte barn som ligger i magen och har ännu inte känt honom. Tror jag känt tidigare förut. Går in i v 15 i morgon.
Beklagar er som fått negativa besked.
Fortsatt BF 14/5 om vi nu ska göra uppdaterad lista. Vet inte om jag kom med i förra