BF MAJ 2020
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3
Ni får skriva till vinmonster här på fl om ni vill vara med i fb gruppen :)
Grattis! :D
Plussade i förrgår med BF 31/5 <3 Finns det någon hemlig fb-grupp man kan vara med i? :)
Usch vad trist, funkar inte prostafen? Annars brukar bm skriva ut om illamåendet är jobbigt.
Bästa presenten ju, dom kommer bli sååå glada kan jag tänka mig :D den presenter blir svår att bräcka för någon haha. Hur ska ni berätta för dom? :)
MF som började igår. Ta gärna bort mig från listan. Lycka till alla <3
Ni som är i vecka 7-8, hur är era symptom?
Förra helgen mådde jag så dåligt så jag undrade hur jag skulle klara av det här, men senaste dagarna har jag mått bättre. Måndagen mådde jag piss, mådde skit på tisdag kväll, bra på onsdag, lite dålig på torsdag, igår bra, idag bra.
Har bara liiiite illamående, mer som lite åksjuka som kommer och går. Känner avsmak för vissa maträtter och vill inte dricka kaffe (älskar kaffe i vanliga fall). Ömma bröst, mycket vita flytningar, trött.
Går in i vecka 8 imorgon och eftersom jag inte kräkts eller mår mer illa nu senaste dagarna så tror jag såklart att något är fel (Denna jobbiga oron!!!).
Ni som är i vecka 7-8, hur är era symptom?
Förra helgen mådde jag så dåligt så jag undrade hur jag skulle klara av det här, men senaste dagarna har jag mått bättre. Måndagen mådde jag piss, mådde skit på tisdag kväll, bra på onsdag, lite dålig på torsdag, igår bra, idag bra.
Har bara liiiite illamående, mer som lite åksjuka som kommer och går. Känner avsmak för vissa maträtter och vill inte dricka kaffe (älskar kaffe i vanliga fall). Ömma bröst, mycket vita flytningar, trött.
Går in i vecka 8 imorgon och eftersom jag inte kräkts eller mår mer illa nu senaste dagarna så tror jag såklart att något är fel (Denna jobbiga oron!!!).
Hej, jag är ny här!
Går in i v 7 imorgon. Mår hittills kanonbra, lite mer trött än vanligt & gasig i magen men annars bra ;) Ska bli kul att följas åt här!
Jag är sjukskriven en vecka nu. Då jag har mått mycket illa och inte haft någon aptit. Levt på Knäckebröd utan pålägg och saft. Gått ner en del i vikt och ja inget preggoglow här inte.
Går in i v. 8 idag och ser framemot att första trimestern ska ta slut så man förhoppningsvis kan må lite bättre..