Inlägg från: Anonym (Anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna)

Dyra pop kläder eller lindex

Har flera plagg från PoP men samtliga har jag köpt begagnat. Det jag märkt är att PoP ÄR kvalitet. Plagget håller sig trots 100-tals tvättar medans HM, Lindex och liknande krymper lite med tiden, tappar färg osv... MEN för dagiskläder och för annat slit och släng föredrar jag billigare kläder. Då kan jag slänga med gott samvete när det blir hål eller svåra fläckar. Köper innekläder billigt och mer kvalitetsmärken till utomhus.

• Anonym (Anna)

Kan tillägga att dottern hade ett par splitternya tights till förskolan igår. När jag hämtade henne låg de nya byxorna i hennes fack, totalförstörda. Fastnat i en gren när hon klättrat i ett träd. Hade svidit lite om det inte var att de kostade 49kr :)

• Anonym (Anna)
    Anonym (Ru) skrev 2019-08-21 11:04:05 följande:

Bara undrar då jag aldrig förstått det här resonemanget med förskolekläder, blir era barn aldrig smutsiga hemma, hur gör ni?? Mina både spiller, får färgfläckar och lim samt smutsar ner sig utomhus - och ramlar. För min del är det poänglöst med förskolekläder och hemmakläder.

Haha nej håller med. För min del blir de mer smutsiga hemma än på förskolan :) förskole- och vardagskläder är samma sak för mig.
Svar på tråden Dyra pop kläder eller lindex