• pstxet95

Snabb klitorisorgasm?

Jag är en tjej som är 18 och oskuld. När jag onanerar via klitoris kan det gå väldigt snabbt innan jag kommer, kanske 1 minut (då är det snabba händer). När jag hör hur det är för andra är det inte alls likadant för dem och tar mycket längre tid. Vad beror det på? Är det för jag vet hur jag vill ha det de går så snabbt eller kommer det troligen vara likadant med en partner? Känner mig ovanlig och konstig när det är för mig den enda detta händer. Vill ju ha det lite svårt som alla andra...

• Svar på tråden Snabb klitorisorgasm?
  • pstxet95

1-2 minuter kan det ta för mig

• Lånehajen

Olika kvinnor har det olika lätt för sig att få orgasm helt enkelt. Min partner kan också komma på ett par minuter om hon eller jag smeker hennes klitta, du är knappast ensam om det. Varför vill du att det ska vara svårare att nå orgasm?

• pstxet95
    Lånehajen skrev 2019-08-21 19:06:37 följande:

Olika kvinnor har det olika lätt för sig att få orgasm helt enkelt. Min partner kan också komma på ett par minuter om hon eller jag smeker hennes klitta, du är knappast ensam om det. Varför vill du att det ska vara svårare att nå orgasm?

Tror det mest handlar om att det känns så annorlunda när mina vänner berättar om hur det tog 10 minuter för dem medan det kan ta en minut för mig. Jag är den enda som jag vet har det så
  • Anonym (Klimax)

Jag kan komma på under 30 sec om jag "trycker på rätt sätt på knappen".

Kan komma vaginalt utan klitorisstimuli oxå men det är sällsynt o myycket svårare..

Inte träffat någon man som kunnat smeka mej t orgasm på 1 minut, o är väll glad för det iom att jag gärna drar ut lite på det även om jag är multippel o inte riktigt tillfreds o nöjd förän efter ca 7 orgasmer..

Dock är jag väldigt glad för min förmåga då jag kan styra det o komma tillsammans o samtidigt med mannen om han förvarnar vilket jag tyckerom.

• pstxet95
    Anonym (Klimax) skrev 2019-08-21 19:17:59 följande:

Jag kan komma på under 30 sec om jag "trycker på rätt sätt på knappen".

Kan komma vaginalt utan klitorisstimuli oxå men det är sällsynt o myycket svårare..

Inte träffat någon man som kunnat smeka mej t orgasm på 1 minut, o är väll glad för det iom att jag gärna drar ut lite på det även om jag är multippel o inte riktigt tillfreds o nöjd förän efter ca 7 orgasmer..

Dock är jag väldigt glad för min förmåga då jag kan styra det o komma tillsammans o samtidigt med mannen om han förvarnar vilket jag tyckerom.

Ok vad bra då känns det lite bättre för mig att veta att någon annan också har det så. Tänker också att det borde vara svårare för någon kille att få mig komma lika snabbt.
  • Anonym (Rapido)

Du är absolut inte ensam om det. Jag kommer lika fort som du. Vem som smeker, jag eller min man, spelar ingen roll. Ibland kan jag tycka det är lite tråkigt att komma så snabbt, och vill dra ut på det, men när jag väl har gått "över gränsen" är det ju så svårt att hejda sig. =)

• Anonym (K)

Jag tror att de flesta kan komma fort om de vill. MEN många vill ju hellre dra ut på njutningen än att bara komma och vara klar på en halv minut.

• Anonym (Snazz)

Första orgasmen kommer garanterat under minuten om jag är kåt. Nästa brukar maken dra ut lite mer på och tredje brukar bli riktigt blöt. Jag squirtar varenda gång (suck). Han använder wand.

• Giftskåneman
    Anonym (Snazz) skrev 2019-08-21 23:47:48 följande:

Första orgasmen kommer garanterat under minuten om jag är kåt. Nästa brukar maken dra ut lite mer på och tredje brukar bli riktigt blöt. Jag squirtar varenda gång (suck). Han använder wand.

Ursäkta en okunnig, vad är wand?
  • Anonym (Vis)
    pstxet95 skrev 2019-08-21 18:59:19 följande:

Jag är en tjej som är 18 och oskuld. När jag onanerar via klitoris kan det gå väldigt snabbt innan jag kommer, kanske 1 minut (då är det snabba händer). När jag hör hur det är för andra är det inte alls likadant för dem och tar mycket längre tid. Vad beror det på? Är det för jag vet hur jag vill ha det de går så snabbt eller kommer det troligen vara likadant med en partner? Känner mig ovanlig och konstig när det är för mig den enda detta händer. Vill ju ha det lite svårt som alla andra...

Jag kan också komma så snabbt, om jag vill. När jag onanerar själv. Det går aldrig lika fort tillsammans med en man men jag kan fort även då och kan lätt komma flera gånger eftersom jag vet hur jag ska göra. Tro mig- det är en gåva att kunna komma lätt.

Men om du vill att det ska ta längre tid, det vill man ju ibland. Man kanske vill bygga upp känslan och ha skönt lite längre, då ska du inte fokusera så mycket direkt på själva klitoris utan smek hela vaginan och slidan också. Lite variation. Du får pröva dig fram. Ju mer du håller på och prövar dig fram och lär dig hur olika saker känns ju bättre sex kommer du kunna ha sedan.
  • Samtalshoran

Jag kan också komma på någon minut när jag smeker mig själv. Vid penetrerande sex tar det oftast längre tid och känns annorlunda även om jag smeker mig själv samtidigt. Har jag dessutom ett finger eller en dildo i analen så kan det ta ännu längre tid och bli väldigt mycket mer intensivt än när jag bara smeker mig själv på klitoris.

• pstxet95

[quote=79850553][quote-nick]Samtalshoran skrev 2019-08-23 13:52:43 följande:[/quote-nick]Jag kan också komma på någon minut när jag smeker mig själv. Vid penetrerande sex tar det oftast längre tid och känns annorlunda även om jag smeker mig själv samtidigt. Har jag dessutom ett finger eller en dildo i analen så kan det ta ännu längre tid och bli väldigt mycket mer intensivt än när jag bara smeker mig själv på klitoris.[/Hur lång tid för vaginalt?

• pstxet95
    Anonym (Rapido) skrev 2019-08-21 20:06:57 följande:

Du är absolut inte ensam om det. Jag kommer lika fort som du. Vem som smeker, jag eller min man, spelar ingen roll. Ibland kan jag tycka det är lite tråkigt att komma så snabbt, och vill dra ut på det, men när jag väl har gått "över gränsen" är det ju så svårt att hejda sig. =)

Hur lång tid tar det för dig o komma vaginalt?
  • Anonym (50 plussare)

Kommer väldigt fort om jag vill och är kåt. Under minuten säkert.

Kommer väldigt fort under penetration också.

Med rätt förspel kan jag få en stark orgasm redan när han tränger in i mig. Gillar det och kan få ett par till ganska snabbt. Sen tar det lite längre tid.

Utan egentligt förspel kommer jag fortast av att rida medan han stoppar in ett finger i stjärten. Då går det nästan direkt.

• Anonym (Anonym)

Stimulerar jag mon klitoris med vibrator då kan det gå väldigt fort ca 30sek. Utan så nja är inte alltid det går. Det är skönt men det räcker liksom inte hela vägen fram.

• Samtalshoran
    pstxet95 skrev 2019-09-21 13:58:01 följande:

Hur lång tid för vaginalt?

Det varierar. Av bara vaginalt kommer jag inte alltid men när jag gör det så kanske 5+ minuter och det är samma om jag leker mig själv på klitoris samtidigt.
  • Oerhörd
    pstxet95 skrev 2019-09-21 13:59:19 följande:

Hur lång tid tar det för dig o komma vaginalt?

För mig kan det gå väldigt fort, han brukar reta lite med kuken och sen glida in väldigt långsamt. Stannar han till så kan jag knipa/gnida mig till orgasm på mindre än en halv minut, när jag väl är där stöter han bestämt, långsamt och jag kommer på nästan varje stöt. Nästan komiskt hur känslig jag är, men tacksamt såklart, jag är väldigt nöjd och de jag ligger med brukar inte klaga. Vill de dra ut på de knullar de mig hårt och snabbt istället, skönt det med, men jag hinner inte med och kommer först efter flera minuter, oftast behövs klitorisstimulans då också.

Lite kul att många män förundras över att det inte är meter per sekund som räknas, (med mig iallafall) utan exakt rätt tryck, och det kan de inte direkt göra något åt, det är ju jag som knådar kuken med min fitta.
Svar på tråden Snabb klitorisorgasm?