• pstxet95

Snabb klitorisorgasm?

Jag är en tjej som är 18 och oskuld. När jag onanerar via klitoris kan det gå väldigt snabbt innan jag kommer, kanske 1 minut (då är det snabba händer). När jag hör hur det är för andra är det inte alls likadant för dem och tar mycket längre tid. Vad beror det på? Är det för jag vet hur jag vill ha det de går så snabbt eller kommer det troligen vara likadant med en partner? Känner mig ovanlig och konstig när det är för mig den enda detta händer. Vill ju ha det lite svårt som alla andra...

• Svar på tråden Snabb klitorisorgasm?
  • pstxet95

1-2 minuter kan det ta för mig

• pstxet95
    Lånehajen skrev 2019-08-21 19:06:37 följande:

Olika kvinnor har det olika lätt för sig att få orgasm helt enkelt. Min partner kan också komma på ett par minuter om hon eller jag smeker hennes klitta, du är knappast ensam om det. Varför vill du att det ska vara svårare att nå orgasm?

Tror det mest handlar om att det känns så annorlunda när mina vänner berättar om hur det tog 10 minuter för dem medan det kan ta en minut för mig. Jag är den enda som jag vet har det så
  • pstxet95
    Anonym (Klimax) skrev 2019-08-21 19:17:59 följande:

Jag kan komma på under 30 sec om jag "trycker på rätt sätt på knappen".

Kan komma vaginalt utan klitorisstimuli oxå men det är sällsynt o myycket svårare..

Inte träffat någon man som kunnat smeka mej t orgasm på 1 minut, o är väll glad för det iom att jag gärna drar ut lite på det även om jag är multippel o inte riktigt tillfreds o nöjd förän efter ca 7 orgasmer..

Dock är jag väldigt glad för min förmåga då jag kan styra det o komma tillsammans o samtidigt med mannen om han förvarnar vilket jag tyckerom.

Ok vad bra då känns det lite bättre för mig att veta att någon annan också har det så. Tänker också att det borde vara svårare för någon kille att få mig komma lika snabbt.
  • pstxet95

[quote=79850553][quote-nick]Samtalshoran skrev 2019-08-23 13:52:43 följande:[/quote-nick]Jag kan också komma på någon minut när jag smeker mig själv. Vid penetrerande sex tar det oftast längre tid och känns annorlunda även om jag smeker mig själv samtidigt. Har jag dessutom ett finger eller en dildo i analen så kan det ta ännu längre tid och bli väldigt mycket mer intensivt än när jag bara smeker mig själv på klitoris.[/Hur lång tid för vaginalt?

• pstxet95
    Anonym (Rapido) skrev 2019-08-21 20:06:57 följande:

Du är absolut inte ensam om det. Jag kommer lika fort som du. Vem som smeker, jag eller min man, spelar ingen roll. Ibland kan jag tycka det är lite tråkigt att komma så snabbt, och vill dra ut på det, men när jag väl har gått "över gränsen" är det ju så svårt att hejda sig. =)

Hur lång tid tar det för dig o komma vaginalt?
Svar på tråden Snabb klitorisorgasm?