• Thu 22 Aug 2019 19:37
    1188 visningar
    21 svar
    21
    1188

    Vad hette tv-programmet?

    Jag och sambon försöker komma på namnet på ett gammalt tv-program där deltagarna skulle lära sig något på kort tid, ex ett yrke eller en sport. De skulle sedan delta i en tävling eller likande och så skulle en expertpanel försöka lista ut vem av deltagarna som inte hade hållit på med sporten/yrket mer än någon vecka. Någon som kommer ihåg namnet på tv-programmet?

  • Svar på tråden Vad hette tv-programmet?
  • Thu 22 Aug 2019 19:46
    #3

    Tack! Men det är inte det. I det här programmet var det en person som fick träna på något väldigt intensivt under en tid (vecka eller månad) och sedan skulle de försöka lura ett gäng att de hade hållit på med det väldigt länge. Tror ex att det var en som aldrig hade dansat förut som ställde upp i en tiodans-tävling och gjorde det jäkligt bra.

  • Thu 22 Aug 2019 19:55
    #6

    Nej, inte det heller. Det här borde ha varit någongång sent 80-tal eller tidigt 90-tal tror jag.

  • Thu 22 Aug 2019 20:04
    #8

    Haha! Så irriterande att inte komma ihåg..

  • Thu 22 Aug 2019 22:24
    #10

    Vill också se det igen och bli påmind om att man kan lära sig massor bara man ger sig den på det. ????

  • Fri 23 Aug 2019 15:09
    #17

    Det kan ju ha varit med som ett segment i något annat underhållningsprogram, men upp till bevis är det inte. Har sett det många gånger. Tror jag ska skriva till SVT och fråga.

  • Fri 23 Aug 2019 19:55
    #19

    Har mailat SVT, återkommer om jag får svar!

Svar på tråden Vad hette tv-programmet?