Evasunderkläder.se - bluff?
Är det en seriös sida eller bluff?
Är det en seriös sida eller bluff?
se.trustpilot.com/review/evasunderklader.se
Många som lämnar 5 och 1 som omdöme.
De som lämnar 5 har sannolikt inte haft problem med leveransen, men de som lämnar 1or verkar många ha haft problem med leveransen och en kundtjänst som inte bryr sig.
Jag hade köpt från ett annat ställe i alla fall.
Jag har köpt därifrån och är jättenöjd. Inga klagomål alls.
Jag har köpt därifrån och är jättenöjd. Inga klagomål alls.
Har beställt flera saker och allt har kommit i tid. Bor i Sthlm om det kan påverka.
När man läser på trustpilot får man känslan att när de får en beställning skickar de efter grejerna från wish eller nåt sånt.
Har inte haft några problem med leverans, men däremot var returen väldigt dyr.
När man läser på trustpilot får man känslan att när de får en beställning skickar de efter grejerna från wish eller nåt sånt.
Inge kinesiska Bh:ar. Kan vara från Polen. En av de BH jag har därifrån googlade jag märket på och kom då till en polsk sida. Oavsett så har jag handlat Bh därifrån i snart 10 år och aldrig fått något i dålig kvalitet. Ingen HM skit precis utan du får vad du betalar för. Men att tänka på är ju att du måst köpa en modell som passar din kropp och rätt storlek.
aldrig vart trassel för mig att skicka tillbaka, kostar frakten tillbaka bara. Lätt kundservice att ha att göra med. Jag hade dock problem en gång. Jag hade beställt två bhar med 14 dagars leveranstid men de kom aldrig så fick maila själv och fick då veta att det var en fördröjning på 5 dagar, efter 8 dagar fick jag maila igen och sen kom de dagen därpå. Det är enda gången av kanske 25-30 beställningar jag haft problem. Är en seriös sida iallafall som funnit länge (vilket är positivt, dåliga sidor finns sällan under flera år). Självklart förekommer det negativa som positiva omdömen, ett företag kan inte göra alla nöjda. Arbetade själv i butik förut och det är ju samma människor som handlar på nätet så och där kunde det ju vara klagomål på precis vad som helst. Jag brukar beställa något billigt på faktura först när jag är osäker på en sida, fungerar det bra brukar jag våga mig på att beställa dyrare och betala direkt.
Jag har mycket bra erfarenhet av dem, bra priser, god kvalitet och väldigt bra utbud i stora storlekar. ????????
Jag har mycket bra erfarenhet av dem, bra priser, god kvalitet och väldigt bra utbud i stora storlekar. ????????
Det finns helt "vanliga" storlekar på Wish i andra plagg så varför det inte skulle vara möjligt att BH:arna är samma sak förstår jag inte.
Men företaget verkar inte så seriöst...
Det finns helt "vanliga" storlekar på Wish i andra plagg så varför det inte skulle vara möjligt att BH:arna är samma sak förstår jag inte.
Men företaget verkar inte så seriöst...
Har köpt en baddräkt med BH-kupa därifrån. Beställde min vanliga BH-storlek och den satt perfekt.
Först hade de den inte i lager, fick då ett mail från dem med frågan om jag ville vänta eller om jag ville ha en annan istället. Jag valde att avbeställa helt och hållet och fick snabbt pengarna tillbaka på kontot. Sen slutade det ändå med att jag beställde den på nytt några veckor senare, då jag inte lyckades hitta nåt i någon annan butik.