Är han inte längre intresserad? Hur frågar jag?
Hej!
Teräffade en man genom en dejtingapp och han charmade mig till tusen. Han var så romantisk och omtänksam, anspelade sällan på sex och verkade så himla generös och snäll. Vi träffades ett par gånger på en fika och magkänslan sa att den här killen vill jag lära känna bättre. Vi fortsatte att prata i telefon och skicka söta meddelanden till varandra dag som natt. På tredje dejten hade vi sex och det kändes så naturligt och bra. Den fina kontakten fortsatte och vi planerade nästa träff. Sen kom semestrarna (planerade på var sitt håll sedan innan) och kontakten minskade och minskade. Jag konfronterade honom om det men han försäkrade mig om att allt var som förut. Han älskade mig (!)Stora ord... Nu hörs vi så sällan och han har alltid bråttom när vi talas vid men han påstår att han är lika kär. Såklart han inte är.
Jag vill ändå få lite tips på hur man hanterar den här situationen snyggt? Nu har vi inte hörts sedan i fredags men ser att han är aktiv på FB mm Vill inte verka desperat även om jag är det. Fastnade verkligen för honom.