Skönt att skiljas
Gud va underbart när det känns rätt! Grattis till det och lycka till att finna kärleken. Är lite avis på dig då jag lever i en till och från destruktiv relation. Önskar många gånger jag hade styrkan att gå..
Gud va underbart när det känns rätt! Grattis till det och lycka till att finna kärleken. Är lite avis på dig då jag lever i en till och från destruktiv relation. Önskar många gånger jag hade styrkan att gå..
Hoppsan :D blev två inlägg
[quote=79865972][quote-nick]Grabben76 skrev 2019-08-29 23:54:03 följande:[/quote-nick]mm, måste erkänna att det är rätt skönt att väl ta klivet. Har som du kort skriver haft upp och nedgångar i förhållandet under lång tid, flera år men samtidigt under den tiden haft många bra stunder. Vill inte uppmuntra er som ännu inte bestämt er, det ör just den "lilla" detaljen som dör min del var problemet. Väl gjort = skönaste känslan. Får man vara nyfiken och fråga varför du stannar i ett destruktivt förhållande?
[/qoute]
Ja du.. om jag det visste.. Har hittat anledningar gång på gång att stanna trots att jag är rasande, ledsen och urtrött på honom väldigt ofta. Sen kommer några bra dagar där han är glad och positiv. Han har ofta ett nedtryckande sätt och jag blir inte klok på honom. Tom barnen skulle förstå om jag går ifrån honom. Han är inte elak medvetet men har ett sjukt konstigt sätt emellanåt.
Sen är han ibland positiv och då är han bra. Vi har det bra på många sätt, fina barn och ja jag stannar nog mest för deras skull även om de nog hade velat ha en gladare mamma. Men saknar att känna den kärleken jag borde :/.
Jag tänker ofta. Detta är droppen. Sen förlåter jag om och om igen. Han kan inte säga förlåt och erkänna att han har fel. Aldrig typ. Alltid jag som ska krypa till korset efter gräl. Börjar tröttna. Men fan vad svårt att ta sig iväg. Tror det är skuldkänslor också att splittra familjen. Vet han egentligen älskar mig. Trots allt. Han visar det så fel bara.