Knappast nu skrev 2019-08-30 08:07:02 följande:
Tror inte att kvinnor har det lätt på Tinder. Jag matchar med snygga tjejer hela tiden & jag kan omöjligt vara full pott för dessa så jag antar att de flesta killarna är sämre än vad jag är totalt sett. Sedan är det alltid jag som raderar efter matchningen när jag lusläst texten eller kollat sista fotot där de visar upp hur de verkligen ser ut.
Avundas inte kvinnor på Tinder. Locka in en bra kille & ändå vara ärlig är inget lätt projekt.
Det låter i mina öron så vansinnigt enfaldigt och ytligt att lägga så mycket vikt vid sådana småsaker. Jag har jättesvårt att tro att det finns särskilt många män som ens tänker på att många tjejer skriver att de gillar vin, och som vägrar att ge en i övrigt attraktiv tjej en chans bara för att hon skriver att hon gillar vin. Du har ju dina preferenser och du har förstås all rätt att utgå ifrån dem när du gör ditt urval, men jag tror du gör ett misstag om du ser dina egna preferenser som allmängiltiga. Jag tror inte att snygga tjejer som skriver att de gillar vin har särskilt svårt att matcha med attraktiva män.