Abort eller behålla? (Deadline imorgon)
Hur har det gått för dig idag ? Skickar en kram!
Hur har det gått för dig idag ? Skickar en kram!
Måste varit en extrem tuff dag för dig igår, hoppas du fått en god natts sömn trots allt!
Du valde helt rätt, ett sådant stort beslut kan man inte bara hux flux bestämma sig på. (Jag själv har gått igenom abort och var oroligt hemskt, men jag skona det barnets liv genom att ta bort det. Idag är jag gravid igen och minns såväl dem känslorna du beskriver, kände exakt samma i början, jag har denna gång" tvingat mig att behålla och kämpa emot dem negativa känslorna som fanns då i början fy.. jag var verkligen så sorgsen, för man överanalyserar ALLT,det negativa tog helt över det lyckliga. men alla i min närhet var glada och otroligt stöttqnde, är så glad idag, är nu i vecka 28 när jag känner det lilla livet i magen. (Har alltid älskat barn, och haft svårt att få barn pga svår endometrios) så första gången var det tragiskt det hände, trots skydd. Så jag förstår dina känslor, det är riktigt tufft! Men du verkar ha en underbar familj du med, så väljer du att behålla så vet jag att även du hade fixat det! :) du har fram till v 18 med abort, men det blir mer komplicerat, och bebisen blir ju större.. så landa i dina känslor nu och försök att komma fram till ett svar, ta hand om dig !
Åh blir så rörd!!
Nu är min knatt här, blev en pojke som föddes 21 nov.,
Önskar er all lycka och glädje!!