• Chabne

    8 dagar sen mens, negativt på cb test två ggr

    Hej!

    Vi har försökt bli gravida i snart 2 år. Blev gravid i april 2018 men som tyvärr resulterade i ett missfall i juli 2018. Nu är min mans 8 dagar sen och jag har gjort ett gravtest i onsdags och idag, båda på morgonen som visade negativt. Jag känner mig även yr, har väldigt ömma bröst där bröstvårtorna för ont när jag rör på de. Känner även molvärk men som försvinner med jämna mellanrum. Någon mer som varit med om liknande?!

  • Svar på tråden 8 dagar sen mens, negativt på cb test två ggr
  • Pudelfisken

    Ser positivt ut! Håller tummarna att de är ännu tydligare imorgon.

    Känner igen mig i din beskrivning, min mens är 5 dagar sen och alla tidigare tester har visat negativt. Har rikliga flytningar och molande värk i magen. Yr och lite illamående. Nu har jag tester hemma så jag ska prova igen imorgon bitti. Hoppas så ????

  • Chabne

    Tack! Försök att ta tester med några dagar mellan så det inte blir tätt inpå. Lycka till! Hoppas du får ett plus denna gång!!

  • Kattunge15
    Chabne skrev 2019-09-05 19:22:05 följande:

    Tack för att du frågar! Gjorde ett test för en stund sen och det visade väldigt svagt ... ska testa igen imorgon på morgonen! Hur tolkar ni det?


    Ååååh ser ju ett svagt streck! Har du tagit test idag med? Hoppas hoppas!!!
  • Chabne

    Hej! Jo jag testade idag med morgonurin och det visade samma. Bifogar bild från dagens test





  • Kattunge15
    Chabne skrev 2019-09-06 18:20:34 följande:

    Hej! Jo jag testade idag med morgonurin och det visade samma. Bifogar bild från dagens test


    Åh spännande! Testa digital istället kanske
  • Chabne

    Idag är min mens 13 dagar sen.. om jag inte haft ägglossning senare än beräknat då jag har oregelbunden mens

  • Chabne
    Pudelfisken skrev 2019-09-05 23:08:14 följande:

    Ser positivt ut! Håller tummarna att de är ännu tydligare imorgon.

    Känner igen mig i din beskrivning, min mens är 5 dagar sen och alla tidigare tester har visat negativt. Har rikliga flytningar och molande värk i magen. Yr och lite illamående. Nu har jag tester hemma så jag ska prova igen imorgon bitti. Hoppas så ????


    Hur gick det för dig idag?! Hoppas hoppas du positivt??
  • Chabne
    Kattunge15 skrev 2019-09-06 18:24:28 följande:

    Åh spännande! Testa digital istället kanske


    Ja verkligen.. Har ju egentligen använt digitala test men köpte rfsu denna gången.. ska försöka testa igen om tre dagar och se om det blir tydligare. Tack!!
  • Pudelfisken

    Mitt är fortfarande negativt!

    Konstigt att mensen bara kan försvinna, har liksom flytningar nu. Vet inte alls vad som händer. Har aldrig varit såhär.

    Vi planerar syskon, vår son är 2,5 år nu så de börjar bli läge med ett syskon :)

  • Chabne
    Pudelfisken skrev 2019-09-06 22:57:32 följande:

    Mitt är fortfarande negativt!

    Konstigt att mensen bara kan försvinna, har liksom flytningar nu. Vet inte alls vad som händer. Har aldrig varit såhär.

    Vi planerar syskon, vår son är 2,5 år nu så de börjar bli läge med ett syskon :)


    Det har varit precis samma för mig! Tycker du ska avvakta några dagar. Min visade negativt fram till BIM+8. Och inte förrän igår och Idag som jag ser väldigt svagt på test. Kan dröja innan det syns! Avvakta och se vad som händer!
  • Pudelfisken
    Chabne skrev 2019-09-06 23:06:59 följande:

    Det har varit precis samma för mig! Tycker du ska avvakta några dagar. Min visade negativt fram till BIM+8. Och inte förrän igår och Idag som jag ser väldigt svagt på test. Kan dröja innan det syns! Avvakta och se vad som händer!


    Du ger mig hopp!

    Sant, nu ska jag avvakta några dagar till. Är 6 dagar från beräknad mens idag
  • Chabne
    Pudelfisken skrev 2019-09-06 22:57:32 följande:

    Mitt är fortfarande negativt!

    Konstigt att mensen bara kan försvinna, har liksom flytningar nu. Vet inte alls vad som händer. Har aldrig varit såhär.

    Vi planerar syskon, vår son är 2,5 år nu så de börjar bli läge med ett syskon :)


    Det har varit precis samma för mig! Tycker du ska avvakta några dagar. Min visade negativt fram till BIM+8. Och inte förrän igår och Idag som jag ser väldigt svagt på test. Kan dröja innan det syns! Avvakta och se vad som händer!
    Pudelfisken skrev 2019-09-06 23:17:36 följande:

    Du ger mig hopp!

    Sant, nu ska jag avvakta några dagar till. Är 6 dagar från beräknad mens idag


    Håller tummarna för dig!! Igår hade jag BIM+12 och Idag BIM +13 och ändå är strecket svagt. Så jag är ändå osäker trots att en del sagt att det är positivt! Ska avvakta så förhoppningsvis blir strecket starkare! Lycka till!
  • Anonym (Förvirrad)

    Grattis till plusset.

    Jag sitter i samma situation, min mens är idag 5 dagar sen. Testade negativt idag, blir så ledsen. Vi har försökt ett par månader och min cykel är alltid på 31 dagar..

  • Anonym (Girl88)

    Hej! Mitt test visade såhär i morse, hur tolkar ni det

  • Pudelfisken
    Chabne skrev 2019-09-08 07:46:03 följande:

    Såhär visade det på kvällen...


    Hej hur går de för dig? Blir de starkare streck på stickan?
  • Mudcakemonster

    Åååh grattis! Jag är typ lie i samma situation. Gjorde en FET (frozen embryo transfer) den 30.8. Hade svaga plus, väldigt svaga som knappt syntes från typ rd 8-11, sedan tog mina stickor slut och jag skall testa pånytt i mordon rd 16 blir det då. Min mens borde enligt app (den är alltid väldigt precis) ha kommit i onsdags (rd12). Men den lyser fortfarande med sin frånvaro.

    Hade ni mycket molnande värk typ precis som mensvärk innan ni plussade?

    Jag har fått positivt på äl test (hade såna liggandes hemma och är ddesperat hehe). :) Är det så att de kanske kan visa en eventuell graviditet.

    En miljon frågor. Håller på att gå i bitar!

    Kram på er!

  • Anonym (Em)
    Chabne skrev 2019-09-08 07:46:03 följande:

    Såhär visade det på kvällen...


    Det där är ju positivt! Grattis!
  • Anonym (Em)
    Anonym (Girl88) skrev 2019-09-07 09:33:06 följande:

    Hej! Mitt test visade såhär i morse, hur tolkar ni det


    Det ser positivt ut! :)
Svar på tråden 8 dagar sen mens, negativt på cb test två ggr