• hoppfull26

Positivt på CB digitalt med veckor, negativt RFSU

Hej.

Är så förvirrad. Jag testade positivt i tisdags (på BIM) med CB early. Tog då ett RFSU som var negativt (inte helt konstigt eftersom hormonet kanske precis var tillräckligt på early).

I torsdags plussade jag på ett digitalt med veckoindikator (bilden).

Av någon anledning kände jag en oro i kroppen idag och ville testa igen. Tog då ett RFSU som fortfarande är negativt, dock inte med morgonurin.

Tog då även ett till CB digitalt med veckoindikator som fortfarande är positivt med samma siffror. Så förvirrad!! Har det hänt er?

Jag har inte blödigt något, fortfarande lite spända och ömma bröst. Är det möjligtvis ett tidigt missfall? Känner mig orolig och snurrig. Hoppas någon har någon klok tanke för jag vet inte vad jag ska tro.

• Svar på tråden Positivt på CB digitalt med veckor, negativt RFSU
  • Lillinde

Hej! Jag har i princip haft samma. Positivt med digitalt och negativt med rfsu. Hur gick det för dig?

• Lillan870

Får panik! Vad betyder detta? Visade svagt svagt undrade om det var spöksyteck men efter ett tag visar det detta?

• hoppfull26
    Lillinde skrev 2019-09-17 15:59:38 följande:

Hej! Jag har i princip haft samma. Positivt med digitalt och negativt med rfsu. Hur gick det för dig?

Hej! Tyvärr resulterade mitt i ett tidigt missfall i vecka 5+5, ungefär tre dagar efter detta inlägg. Jag hoppas det går bättre för dig och att HCG stiger så du snart får ditt plus även på RFSU :)
  • hoppfull26

[quote=79910735][quote-nick]Lillan870 skrev 2019-09-18 21:47:29 följande:[/quote-nick][/quote]

Väldigt svårt att säga utan mer info. Hur många dagar efter ÄL? :)

• Lillinde
    hoppfull26 skrev 2019-09-18 22:41:55 följande:

Hej! Tyvärr resulterade mitt i ett tidigt missfall i vecka 5+5, ungefär tre dagar efter detta inlägg. Jag hoppas det går bättre för dig och att HCG stiger så du snart får ditt plus även på RFSU :)

Så tråkigt att höra... Blev samma här med blödning nu i v 5. Nåväl, man får tänka att det inte var friskt och att kroppen sköter det själv. Väldigt ledsamt men jag är ändå tacksam att det hände så pass tidigt. Lycka till framöver! :)
Svar på tråden Positivt på CB digitalt med veckor, negativt RFSU