• Knappast nu

    Ökar den homosexuella befolkningen eller ligger den stilla?

    I Sverige tänker jag främst. Med tanke på hur missnöjda männen är på hur lite sex de får & kvinnor på hur lite närhet de får (Generellt nu). Det känns som att de är färre män som kan tänka sig att att bli bögar än kvinnor som kan tänka sig att bli lesbiska för att få just dessa behoven fixade. Männen förblir straighta & åker till Thailand & kvinnorna testar lite lesbiskhet. Kanske detta är väldigt bra för planeten.

  • Svar på tråden Ökar den homosexuella befolkningen eller ligger den stilla?
  • Knappast nu
    Vildbi skrev 2019-09-02 12:58:11 följande:

    Man blir inte lesbisk. Man är lesbisk.


    Jo men det finns ju folk som inser det sent. Att mängden dåliga män gör att tjejer inser det tidigare då?
  • Vildbi

    Jo, visst. Många inser det senare - efter man och barn och hela kärnfamiljsbiten. Men det handlar nog snarare om hur pass mycket mer öppet vårt samhälle har blivit.

    It?s okay to be gay liksom.


    Knappast nu skrev 2019-09-02 13:06:47 följande:

    Jo men det finns ju folk som inser det sent. Att mängden dåliga män gör att tjejer inser det tidigare då?


  • Vildbi

    För övrigt så tror jag att alla människor kan bli kära i vem som helst, oavsett kön.

    Det är ju personen man känner attraktion till, inte personens kön.

    Och lesbiskt sex ÄR bättre än heterosex, thats a fact!

  • Vildbi

    Tjejer vet vad tjejer vill ha.


    Vildbi skrev 2019-09-02 13:25:44 följande:

    För övrigt så tror jag att alla människor kan bli kära i vem som helst, oavsett kön.

    Det är ju personen man känner attraktion till, inte personens kön.

    Och lesbiskt sex ÄR bättre än heterosex, thats a fact!


  • Knappast nu
    Vildbi skrev 2019-09-02 13:26:24 följande:

    Tjejer vet vad tjejer vill ha.


    Lite så jag tänkte att det nog går att välja.
  • Knappast nu
    Vildbi skrev 2019-09-02 13:26:24 följande:

    Tjejer vet vad tjejer vill ha.


    Troligtvis skulle killar suga av varandra bättre.
  • Vildbi

    Ja, det tror jag också.

    Jag är själv tjej och lesbisk. Vet exakt vad som är skönt för tjejer, iom att jag själv är tjej. :-P


    Knappast nu skrev 2019-09-02 13:32:33 följande:

    Troligtvis skulle killar suga av varandra bättre.


  • Knappast nu
    Giftskåneman skrev 2019-09-02 13:35:29 följande:

    Eftersom befolkningen ökar borde ju det bli fler


    % är väl det jag menar såklart
  • Vildbi

    Mansgris.


    FixarFrasse skrev 2019-09-02 13:39:53 följande:

    Vet ni hur jag ser på lesbiska relationer..?

    Helst i full HD...  


  • K Kalle
    Knappast nu skrev 2019-09-02 12:30:07 följande:

    I Sverige tänker jag främst. Med tanke på hur missnöjda männen är på hur lite sex de får & kvinnor på hur lite närhet de får (Generellt nu). Det känns som att de är färre män som kan tänka sig att att bli bögar än kvinnor som kan tänka sig att bli lesbiska för att få just dessa behoven fixade. Männen förblir straighta & åker till Thailand & kvinnorna testar lite lesbiskhet. Kanske detta är väldigt bra för planeten.


    Skulle nog säga att procenten människor som föds homosexuella har varit ungefär densamma i alla århundraden.
  • Vildbi

    Det har mycket med miljö att göra. Förr, i det gamla Egypten, hade män sex med kvinnor enbart för att föröka sig. I övrigt hade de sex med varandra (kvinnor sågs som smutsiga och giftiga).

    I Sverige idag så är tjejer som gillar bådeoch, mer regel än undantag. Jag skulle säga att endast en av tio (tjejer) av alla jag träffat, aldrig ens sett åt en tjej på det viset. 9 av 10 har kollat åt tjejer, hånglat med tjejer och många har till och med haft sex med tjejer (fast de ser sig som straight - eller kallar sig bi eller bi-curious).


    K Kalle skrev 2019-09-02 14:27:04 följande:

    Skulle nog säga att procenten människor som föds homosexuella har varit ungefär densamma i alla århundraden.


  • K Kalle
    Vildbi skrev 2019-09-02 15:03:10 följande:

    Det har mycket med miljö att göra. Förr, i det gamla Egypten, hade män sex med kvinnor enbart för att föröka sig. I övrigt hade de sex med varandra (kvinnor sågs som smutsiga och giftiga).

    I Sverige idag så är tjejer som gillar bådeoch, mer regel än undantag. Jag skulle säga att endast en av tio (tjejer) av alla jag träffat, aldrig ens sett åt en tjej på det viset. 9 av 10 har kollat åt tjejer, hånglat med tjejer och många har till och med haft sex med tjejer (fast de ser sig som straight - eller kallar sig bi eller bi-curious).


    Jag känner inte en enda tjej som är bi-curious (dvs bi på riktigt, är man hetero är man noll intresserad av samma kön). Jag tror faktiskt det bara är du som rör dig i sådana kretsar.

    Det var nån som ställde frågan här på FL för ett par år sedan, om man som hetero-tjej fantiserade om tjejsex. I stort sett samtliga som svarade, och det var ganska många, svarade nej.
  • Giftskåneman
    K Kalle skrev 2019-09-04 07:42:57 följande:

    Jag känner inte en enda tjej som är bi-curious (dvs bi på riktigt, är man hetero är man noll intresserad av samma kön). Jag tror faktiskt det bara är du som rör dig i sådana kretsar.

    Det var nån som ställde frågan här på FL för ett par år sedan, om man som hetero-tjej fantiserade om tjejsex. I stort sett samtliga som svarade, och det var ganska många, svarade nej.


    Bi nyfikna är vanluga av båda könen, inte säkert de sagt nåt till dig, men i din bekantskap finns garanterat binyfikna.

    Sen är det en gradskillnad också, många bs och binyfikna gillar sex med samma kön men blir inte kär i samma kön, lite bs-light.
  • K Kalle
    Giftskåneman skrev 2019-09-04 07:58:14 följande:
    Bi nyfikna är vanluga av båda könen, inte säkert de sagt nåt till dig, men i din bekantskap finns garanterat binyfikna.

    Sen är det en gradskillnad också, många bs och binyfikna gillar sex med samma kön men blir inte kär i samma kön, lite bs-light.
    Om man är "bi-light" är man ju per definition inte hetero.
  • Vildbi

    Måste allt ha en etikett då?


    K Kalle skrev 2019-09-04 08:44:02 följande:

    Om man är "bi-light" är man ju per definition inte hetero.


  • Giftskåneman
    K Kalle skrev 2019-09-04 08:44:02 följande:

    Om man är "bi-light" är man ju per definition inte hetero.


    Vet inte, är man bs och hs ska man väl kunna bli kär i samma kön, som hetro blir man inte kär i samma kön, så en begreppsförvirring i gråzonen,men du har garanterat nån i bekantskapskretsen som är binyfiken
Svar på tråden Ökar den homosexuella befolkningen eller ligger den stilla?