Inlägg från: Anonym (Hej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

    Är detta positivt?

    Ja men viljet test är det. Läsa efrer 3 min ?

  • Anonym (Kaffedraken)

    Ja men varför väntar du inte några dagar? Så har kroppen mer tid på sig att producera hcg. Många tidiga grav slutar ju i missfall. Som kommer ut spm vanligt mens. Så slipper man bli besviken.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Osäker) skrev 2019-09-07 21:44:01 följande:

    Min mens är 15 dagar sen och detta är mitt test efter två negat8va tester.


    Ja ännu större anledningen att vänta. Ist för att fråga familjeliv.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Blind?) skrev 2019-09-08 17:50:52 följande:

    Haha, hoppsan, här klarar msn visst bara av att bli strykt medhårs ;). Om DU läser på bara liiiite om kroppen så kommer det bli lättare för dig, även om du har oregelbunden cykel, att hålla koll på din kropp så slipper du göra såna här inlägg och få kommentarer som mina. Mina kommentarer må bara hårda men de är iallafall bara sanning och inte hittepå och stryka-medhårs-kommentarer. Tooodleees!!!!


    Men de vet du väl att man vara får säga bra saker om folk. Dvs. Åhh jag tror ditt test är positivt. Typ
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Jj) skrev 2019-09-08 21:22:11 följande:

    Hahah samma här..inte konstigt att vi alla som väntar på utredning får vänta på tider,när de upptas av dom som behöver förklarat för sig vad negativt betyder.

    Tyvärr blir man inte mer gravid för att man plockar isär testet,men det får man inte heller säga till någon. Även om man längtar efter plus måste man vara realistisk!


    Ja eller mixtrar med ljusen. Eller svartvitt. För de syns ju i verkligheten
Svar på tråden Är detta positivt?