Vilka är era bdsm-erfarenheter?
Hur blev det att ni gick den vägen?
Hur gamla var ni?
Vad får ni ut av det?
Hur blev det att ni gick den vägen?
Hur gamla var ni?
Vad får ni ut av det?
Jag förlorade min oskuld men upptäckte att jag gillade att få smisk först när jag var ca 16.
Jag tror jag fick inspiration från porr, märkte att jag gillade porr med lätt bdsm och bad min dåvarande kille smiska mig.
Det var först med min man som jag verkligen vågade släppa loss. Jag har alltid älskat porr och ville testa mer och mer av det jag såg. Med min man kände jag mig trygg nog att berätta om mina fantasier. Numera händer det då och då att vi utövar rapeplay, han håller fast mig ordentligt om handlederna, trycker ner mig och håller för min mun. Han smiskar mig på rumpan och i ansiktet, säger riktigt vulgära saker till mig och är väldigt hårdhänt, ibland blir det strypsex.
Vi vet exakt vart vi har varandra, det är full tillit och kodord.
Vad vi får ut av det? Det är roligt, vi båda tycker det är grymt upphetsande, sexet är fantastiskt bra och spännande. Det blir ett bra avbrott från den tråkiga vardagen, all stress och oro är helt bortblåst när vi ägnar oss åt bdsm tillsammans!
Vi var över 50. Hon satt och red, och jag blev kåt och galen och smiskade till hennes stjärt medan hon red. Hon viskade: Du får! Otroligt tändande att bejaka varandras kinks.
Jag smiskar henne ibland, kan lägga henne över knäet med min styva mellan hennes ben, mot blygdläpparna. Hon svarar med att gnida sig.
Det svider skönt i handflatan, och en berusande känsla av att vara överordnad, ha makt. Maktkänsla är kraftkänsla. I övrigt är vi ganska jämlika i vårt förhållande, och ibland dominerar hon mig i sängen. Hon verkar inte vara så intresserad av att smiska mig tillbaka, men nyps ibland.
Oj det är en lång och vinglig historia.
Redan som väldigt liten upptäckte jag njutningen i att plåga andra.
Vet inte om man skall vara glad för att det var en annan och mycket naivare syn på barn, våld och sexualitet när jag växte upp. Idag skulle nog skola mina kompisars föräldrar och andra gjort både orosanmälningar och formella polisanmälningar. Gick helt enkelt på tok för långt när vi lekte tjuv och polis och liknande lekar där det fanns en maktförskjutning.
Upptäckte också tidigt att vanlig monogam vaniljsex är extremt tråkigt. Förstod aldrig vad mina kamrater talade om med så stor farsination när dom pratade om pojkar, hångel och sina första sexuella erfarenheter.
Lite av en slump gjorde att jag upptäckte kopplingen mellan njutning och smärta. På ett påskläger fick vi väldigt lätt piska varandra som en påminnelse om Jesu lidande. Kände direkt att jag hittat hem och blev extremt upphetsad av detta. Senare på kvällen ?tvingade? jag en annan tjej att smiska och piska mig ordentlig och jag blev så upphetsad av detta att jag också mer eller mindre tvingade henne att fingrar mig till orgasm. En orgasm som var något helt annat än vad jag tidigare upplevt. På den tiden viste jag självklart inget om dopamin och annat som styr kroppens belöningssystem och hur kroppen ibland reagerar när hormonnivåerna återgår till mer normala nivåer. Frös och skakade som ett asplöv men som tur var så utan att veta det minsta om eftervård gjorde hon alla rätt. Höll om mig, hämtade filtar och proppade mig full med påskgodis och läsk.
Gifte mig sedan med herr vanilj och levde ett svenssonliv med hus, barn, hundar, höns och hela kittet i många år långa år. Fanns hela tiden en gnagande insikt om att livet och sex borde vara så mycket mer än detta. Frustration över livet och framför allt ett mycket trist och tråkigt sexliv gjorde att jag skaffade mig ett par älskare, En av dessa ?lurade? med mig på en fest med Lustkammaren. Den kvällen föll mycket på plats men tyvärr inte hela sanningen skulle det senare visa sig. I lokalen fanns ett BDSM-kors och lite piskor och annat skoj att låna. Mest på skoj ställde jag mig vid korset och fick sedan smaka smisk för första gången på länge. När vi står där och leker våra rätt tafatta lekar kommer det fram en liten söt tjej med värden gladaste ögon och frågar lite försynt om hon fick testa att smiska mig lite. Gick bara inte att motstå ett sådant erbjudande. Det visade sig att herre jävla vad den tjejen kunde smiska. Senare på kvällen när vi skulle lämna klubben kom den pigga tjejen fram för att krama hejdå. Fick samtidigt en djup kyss som hon förmodligen gav lite för att testa läget. Det pirrade i hela kroppen och vi blev stående en bra stund, kysstes intensivt, kramade och smekte varandra. Senare i hotellsängen trillade polletten ner med insikten att flicka lilla du är sexuellt undergiven och bisexuell.
Blev en intensiv tid med att hålla skenet uppe på hemmafronten och samtidigt gå på swingersklubbar och BDSM-klubbar. Blev en del komiska incidenter där min ena dotter måste ha tror att hon hade världens klantigaste och snubbligaste mamma. Vid ett par tillfällen råkade hon se mina märken efter trevliga kvällar på klubbar och jag skyllde på att jag snubblat i trappen och liknande. En gång frågade hon faktisk varför jag alltid sätter mig på rumpan när jag snubblar.
Tog i denna veva ut skilsmässa för att kunna leva ett liv som passade bättre med min personlighet då jag egentligen alltid känt mig fångad och förminskad i den monogama heterosexuella världsbild man hade som frireligiös. Fick tyvärr också bryta med församlingen och stora delar av bekantskapskretsen då man som kvinna i den världen helt enkelt inte skiljer sig från den man som man lovat evig trohet.
På den tiden viste jag tyvärr väldigt lite om BDSM men testade i princip allt två gånger minst. Blev rätt snabbt det man brukar kalla en pain slut men gjorde det klassiska misstaget att förväxla min masochism för att vara undergiven. Blev en del riktigt dåliga relationer på det sättet då det alltid slutade med en viljornas kamp och där jag utvecklade en etter jävlig förmåga att toppa från botten för att behålla kontroll och värdighet. Hade turen att träffa på en klok man som rätt snabbt konstaterade att piska dig kan jag göra men att dominera dig fungerar inte så han plockade upp mig från golvet som man brukar säga och tyckte att jag hade så mycket sadism i mig att jag borde testa att dominera i stället.
Med hjälp av denna underbara man tog jag de första stegen till att till fullo hitta hem. Är sedan snart 11 år tillsammans med en man i en switchrelation men vi tillåter varandra att ha BDSM utlevnad med andra personer men då är det ren BDSM, sex har vi alltid tillsammans även om det rätt ofta är flera personer inblandade.
Har genom åren haft några 24/7 relationer med gubbens goda minne och även relationer med TPE. Har inte detta i dag då det är ett extremt stort ansvar som tar mycket tid och energi. Idag är det lek på sessionsbas som gäller men några av mina Bottoms har jag en relation till som gör att dom ibland är gäster i huset under några dagar där dom är kombinerat tjänsteslavar, goda vänner och lekkamrater under givande sessioner.
Detta passar mig för tillfället utmärkt och idag klassar jag mig sadist primärt men jag har dominans och masochism i mina sexuella uttryck. Låter dock med flit masochisten i mig ligga i dvala. Ibland vaknar hon till och då är det nästan alltid gubben som får tillfredsställa dessa behov. Gubben är dock inte tillräckligt sadistisk för att låta mig blomma ut på den fronten till 100%. Att hitta någon som regelbundet kan ge mig den smärt jag behöver för att njuta till fullo och samtidigt ha den tid och energi som krävs för att bygga det förtroende som krävs fungerar inte och jag vet hur jag reagerar när det blir för stora svängningar av tillvänjning och avvänjning som det i så fall bli i mitt dopaminknarkande om det endast blir sporadiska sessionsbaserade påslag.
För tillfället fungerar det perfekt att leva på detta vis. Jag får på en lagom och kontrollerad nivå tillfredsställa mina sadistiska sidor och ibland under rätt lekfulla former får ett dopaminrus av leka med gubben. Vad som händer i framtiden vet ingen för det enda jag lärt mig på denna spännande och vingliga resa är att inget är svart eller vitt och vad som döljer sig bakom nästa sväng vet man aldrig.
Debuterade tidigt, men fick snabbt lära mig att sex enbart var för mannens njutning. Hamnade sedan i ett långt förhållande, fortfarande med den inställningen. Ibland kunde jag njuta, men oftast med en känsla av skam efteråt. Sex var rätt tråkigt faktiskt.
Så fick jag kontakt med min dåvarande partners vän. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, även om tristessen hemma. En kväll, när jag var ute och gick för att promenera bort frustration och ångest, så skickade han ett sms. "Det är helt fel. Egentligen borde du ligga hemma, fastbunden till både händer och fötter, inoljad och knådad till vansinne!". Och där och då insåg jag att det är PRECIS det jag behöver. Och där och då väcktes attraktionen till den mannen.
Idag är jag separerad från barnens pappa och dejtar istället den andre mannen. Det visade sig att även han alltid haft dessa bdsm-fantasier men aldrig träffat en tjej han kunnat testa det med. Det vi har tillsammans är helt magiskt! Han utmanar mig på ett sätt jag inte trodde var möjligt.. Förra veckan testade vi på strypsex.. Något jag inte trodde var för mig, men det visade sig att det verkligen var fantastiskt.
Debuterade tidigt, men fick snabbt lära mig att sex enbart var för mannens njutning. Hamnade sedan i ett långt förhållande, fortfarande med den inställningen. Ibland kunde jag njuta, men oftast med en känsla av skam efteråt. Sex var rätt tråkigt faktiskt.
Så fick jag kontakt med min dåvarande partners vän. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, även om tristessen hemma. En kväll, när jag var ute och gick för att promenera bort frustration och ångest, så skickade han ett sms. "Det är helt fel. Egentligen borde du ligga hemma, fastbunden till både händer och fötter, inoljad och knådad till vansinne!". Och där och då insåg jag att det är PRECIS det jag behöver. Och där och då väcktes attraktionen till den mannen.
Idag är jag separerad från barnens pappa och dejtar istället den andre mannen. Det visade sig att även han alltid haft dessa bdsm-fantasier men aldrig träffat en tjej han kunnat testa det med. Det vi har tillsammans är helt magiskt! Han utmanar mig på ett sätt jag inte trodde var möjligt.. Förra veckan testade vi på strypsex.. Något jag inte trodde var för mig, men det visade sig att det verkligen var fantastiskt.
Började nog redan i mammas mage någon gång på yngre stenåldern som en bekant brukar säga. Givetvis en lätt överdrift. Började dock som väldigt ung, svårt att säga exakt men långt innan jag var sexuellt medveten slog jag mig själv med pinnar, linjaler och liknande och tryckte in häftstift och pennor i armar och ben tills det gjorde ordentligt ont och inte helt sällan ledde till blodvite.
En amatörpsykolog skulle förmodligen kalla det för ett tidigt självskadebettende och att jag nu gått vidare till självskadebettende genom ombud. Ser det inte riktigt så enkelt men lite sanning finns det nog i detta.
För mig är smärta två saker. Dels ger det ett påslag av dopamin som gör mig lycklig och harmonisk men jag har ibland också en tendens att bli lite manisk och fastna i tankeloopar då fungera smärta som ett sätt att boota om hjärnan och bryta tankemönster.
Som andra tidigare vittnat om har jag alltid tyckt att vanlig sex är rätt värdelöst och intetsägande.
Bdsm erfarenheterna begränsar sig till smisk men det har jag hållit på med sedan jag var 18 (är 51 idag).
Säkert spelar det smisk jag fick hemma under uppväxten en stor roll till varför. Berättade om det för den pojkvän jag hade då i 18-års åldern och han ville prova det på mig. Jag kommer än idag ihåg hur chockad jag blev av att känna hur vansinnigt kåt jag blev av det och sedan dess har det varit en naturlig del i mitt sexliv.
Har egentligen en väldigt liten praktisk erfarenhet sedan kan man alltid fundera på var gränsen går mellan vanilj och BDSM.
Tog mina första steg i denna värld som ett stickspår från swingandet jag började med efter min skilsmässa. Hamnade mer eller mindre av en slump på en swingersklubb med lite BDSM som sidogren och har lekfullt och ödmjukt testat att smiska och att få smisk. Vill inte på långa vägar kalla mig för en BDSM-människa men har genom klubbar och på privata fester haft en del långa och väldigt givande samtal med personer som någon tidigare nämnt pysslat med BDSM sedan yngre stenåldern. Dessa samtal är ofta väldigt givande och har fått mig att omvärdera mycket när det gäller relationer då mycket inte alls är vad det ser ut att vara vid en första anblick. Det som ofta kan se väldigt kallt, rått och brutalt ut är nästan alltid grundar på stor respekt och alltid med klara och tydliga regler. Tyvärr kände jag mig dock tvungen att skriva nästa alltid grundat på stor respekt för så är sorgligt nog inte alltid fallet då avarter förekommer.
Är dock en mycket spännande värld jag gläntat på locket till och även fast jag inte ser mig som dominant så har det vart riktigt skoj och givande lekar och som helt klart ger helt nya dimensioner i sexlivet.
Min man bygger BDSM-möbler. En av de vanligaste vi använder är ett bord med två ?stolpar? på. Jag ligger på rygg på bordet fastspänd med läderremmar över kroppen, och handlederna fästa mot bordet i bojor som han skruvar fast. Fötterna fäster han i stolparna i nedänden av bordet, och sedan har han mig hur han önskar. Ibland oljar han in mig. Ibland häller han flytande vax över mig. Ibland piskar han mig. Ibland ger han mig njutning, och alltid knullar han mig. Jag kommer också, en eller två gånger...
Bör kanske tillägga att för mig så handlar BDSM i väldigt liten utsträckning om ren sex och samlag förekommer inte.
Kalla mig gärna torr och tråkig eller old School om ni hellre vill det. Min uppfattning och erfarenhet är att ren sex stjäl för mycket närvaro och fokus. Att jag sedan Inte har den minsta önskan och vilja att ha sex med en manlig bottom spelar självklart in.
När jag leker med min flickvän händer det att hon tillfredsställer mig med en Wand eller med sina fingrar som en del av leken med det är undantag och oftast så har vi fantastisk sex senare under dagen/kvällen när man fått landa men fortfarande är dopaminrusig.
Har man som manlig bottom en önskan eller dröm om någon form av sexuella handlingar mellan mig och bottom så kommer man att bli grymt besviken för det kommer helt enkelt aldrig att ske.
När jag leker med kvinnliga bottoms så kan sexuella handlingar förekomma men i så fall är det jag som stimulerar bottom eller ger bottom order om att stimulera sig själv. Med en kvinnlig bottom är det inte ovanligt att det sedan blir myssex när man landat.
Var samma sak på yngre stenåldern när jag tog mina första stapplande steg inom BDSM och lät mig domineras av män så blev sessioner där det förekom sex och samlag aldrig speciellt lyckade. Dels är en kåt man alldeles för fokuserad på sin egen njutning och missar interaktionen mellan top och Bottom och dels blev det ren ut sagt farligt. Jag är en riktig pain slut och vet med mig att jag är helt beroende av att en top kan läsa mig, Jag är är på tok för stolt över min förmåga att härda ut och jag blir när dopamin och annat flödar fullständigt galen och oförmögen till att ta hand om mig själv så för med mig fungerar inte stoppord som det är tänkt utan jag är som sagt helt beroende av att en top kan läsa av och det kan helt enkelt inte en kåtrusig top göra på ett tillfredsställande sätt.
Som en följd av detta så leker jag utan stoppord med min flickvän för hur konstigt det än kan låta så är jag tryggare så. Hon kan aldrig försvara sitt agerande med att jag inte stoppade ut mig och jag förlorar aldrig fokus genom att lägga min energi på funderingar på om det är dags att stoppa. Har också som mitt personliga mål att en bottom skall känna sig så trygg i vår relation att vi kan skippa stoppord. Detta beslut måste det självklart alltid vara bottom som fattar.
Hur andra väljer att göra med sex, stoppord och liknande är självklart deras beslut.
Sedan bör man tänka på att man kan vara top eller dominant på väldigt olika sätt.
Jag leker med disciplin och total lydnad, fokuserar väldigt mycket självkontroll hos en bottom. Min flickvän är i mycket min raka motsats. Dels är hon inte switch vilket jag är och dels definierar hon sig primärt som sadist.
Hennes sätt att dominera kallar man ibland för att vara en caring dom. Det vill säga att hon är omhändertagande och vårdande till sin natur. Passar mig perfekt då jag har ett stort behov av att känna mig omtyckt och älskad. Ser mig i mycket som en liten älskad hundvalp som behöver lite fasta normer men som också måste få busa och skutta runt men mår som allra bäst av att ligga mattes knä och bli klappad.
För egen del så vill jag ha väldresserade hundar som gör som jag säger någon form av valpighet accepterar jag inte. Veknar dock när det är dags för landning och låter där bottom styra rätt mycket. Vissa vill sitta själva med sina tankar och då får man bara vara närvarande och se till att allt är bra. Andra vill sitta nära och då tillåter jag också oftast en del kroppskontakt, självklart inte i form av intim beröring men att smeka armar, ben, händer och fötter går då bra och många trivs med att vila huvudet i mitt knä medan jag ömsint smeker kinden och kanske torkar bort en och annan lyckotår.
Det jag vill säga med detta är att det finns väldigt olika sätt att leka på. Inget är rätt eller fel utan man gör det man vill och trivs med. Min erfarenhet är också den att det är viktigt att man som top och bottom matchar varandra. Tror inte på att jämka samman, kompromissa och att mötas på halva vägen är lyckligt för någon. Jag vill ha bottoms som vill vara mig till lags och göra som jag säger men aldrig på bekostnad av att en bottom gör våld på sig själv för att matcha mina önskningar. Där måste man som top vara väldigt observant och ödmjuk. Det ligger oftast i en bottoms natur att anpassa sig, vilja passa in i en tops önskningar. Man skall också vara medveten om att världen är väldigt orättvis det finns för få dominanta kvinnor i förhållande till antalet män som vill testa att bejaka sina undergivna sidor så många är tyvärr beredda att göra väldigt mycket våld på sig själva när dom äntligen har hittat en domina eller vad man nu väljer att kalla henne. I många lägen är det bättre att ta ett djupt och helt prestigelöst samtal där man helt har lämnat sina roller och ibland får man helt enkelt konstatera att lille vän det är inget fel på dig men jag är inte den rätte för dig. Detta kommer bara att sluta med att jag inte får ut det jag vill ha och du kommer att göra dig riktigt illa och det absolut sista jag vill är att göra dig illa det är bättre för oss båda att leta vidare. Det jag alltid gör i dessa fall är att tala om att min dörr är alltid öppen för att prata och vara vänner och att jag gärna är mentor och bollplank i framtiden och att jag självklart får fungera som referens. Kan låta märkligt men för en sökande bottom är det mycket som att söka jobb även om detta egentligen är allvarligare och viktigare då det handlar om hela ens personlighet och att hitta en plats där man passar in där man blir accepterad för den man är.
Bör kanske tillägga att för mig så handlar BDSM i väldigt liten utsträckning om ren sex och samlag förekommer inte.
Kalla mig gärna torr och tråkig eller old School om ni hellre vill det. Min uppfattning och erfarenhet är att ren sex stjäl för mycket närvaro och fokus. Att jag sedan Inte har den minsta önskan och vilja att ha sex med en manlig bottom spelar självklart in.
När jag leker med min flickvän händer det att hon tillfredsställer mig med en Wand eller med sina fingrar som en del av leken med det är undantag och oftast så har vi fantastisk sex senare under dagen/kvällen när man fått landa men fortfarande är dopaminrusig.
Har man som manlig bottom en önskan eller dröm om någon form av sexuella handlingar mellan mig och bottom så kommer man att bli grymt besviken för det kommer helt enkelt aldrig att ske.
När jag leker med kvinnliga bottoms så kan sexuella handlingar förekomma men i så fall är det jag som stimulerar bottom eller ger bottom order om att stimulera sig själv. Med en kvinnlig bottom är det inte ovanligt att det sedan blir myssex när man landat.
Var samma sak på yngre stenåldern när jag tog mina första stapplande steg inom BDSM och lät mig domineras av män så blev sessioner där det förekom sex och samlag aldrig speciellt lyckade. Dels är en kåt man alldeles för fokuserad på sin egen njutning och missar interaktionen mellan top och Bottom och dels blev det ren ut sagt farligt. Jag är en riktig pain slut och vet med mig att jag är helt beroende av att en top kan läsa mig, Jag är är på tok för stolt över min förmåga att härda ut och jag blir när dopamin och annat flödar fullständigt galen och oförmögen till att ta hand om mig själv så för med mig fungerar inte stoppord som det är tänkt utan jag är som sagt helt beroende av att en top kan läsa av och det kan helt enkelt inte en kåtrusig top göra på ett tillfredsställande sätt.
Som en följd av detta så leker jag utan stoppord med min flickvän för hur konstigt det än kan låta så är jag tryggare så. Hon kan aldrig försvara sitt agerande med att jag inte stoppade ut mig och jag förlorar aldrig fokus genom att lägga min energi på funderingar på om det är dags att stoppa. Har också som mitt personliga mål att en bottom skall känna sig så trygg i vår relation att vi kan skippa stoppord. Detta beslut måste det självklart alltid vara bottom som fattar.
Hur andra väljer att göra med sex, stoppord och liknande är självklart deras beslut.
Sedan bör man tänka på att man kan vara top eller dominant på väldigt olika sätt.
Jag leker med disciplin och total lydnad, fokuserar väldigt mycket självkontroll hos en bottom. Min flickvän är i mycket min raka motsats. Dels är hon inte switch vilket jag är och dels definierar hon sig primärt som sadist.
Hennes sätt att dominera kallar man ibland för att vara en caring dom. Det vill säga att hon är omhändertagande och vårdande till sin natur. Passar mig perfekt då jag har ett stort behov av att känna mig omtyckt och älskad. Ser mig i mycket som en liten älskad hundvalp som behöver lite fasta normer men som också måste få busa och skutta runt men mår som allra bäst av att ligga mattes knä och bli klappad.
För egen del så vill jag ha väldresserade hundar som gör som jag säger någon form av valpighet accepterar jag inte. Veknar dock när det är dags för landning och låter där bottom styra rätt mycket. Vissa vill sitta själva med sina tankar och då får man bara vara närvarande och se till att allt är bra. Andra vill sitta nära och då tillåter jag också oftast en del kroppskontakt, självklart inte i form av intim beröring men att smeka armar, ben, händer och fötter går då bra och många trivs med att vila huvudet i mitt knä medan jag ömsint smeker kinden och kanske torkar bort en och annan lyckotår.
Det jag vill säga med detta är att det finns väldigt olika sätt att leka på. Inget är rätt eller fel utan man gör det man vill och trivs med. Min erfarenhet är också den att det är viktigt att man som top och bottom matchar varandra. Tror inte på att jämka samman, kompromissa och att mötas på halva vägen är lyckligt för någon. Jag vill ha bottoms som vill vara mig till lags och göra som jag säger men aldrig på bekostnad av att en bottom gör våld på sig själv för att matcha mina önskningar. Där måste man som top vara väldigt observant och ödmjuk. Det ligger oftast i en bottoms natur att anpassa sig, vilja passa in i en tops önskningar. Man skall också vara medveten om att världen är väldigt orättvis det finns för få dominanta kvinnor i förhållande till antalet män som vill testa att bejaka sina undergivna sidor så många är tyvärr beredda att göra väldigt mycket våld på sig själva när dom äntligen har hittat en domina eller vad man nu väljer att kalla henne. I många lägen är det bättre att ta ett djupt och helt prestigelöst samtal där man helt har lämnat sina roller och ibland får man helt enkelt konstatera att lille vän det är inget fel på dig men jag är inte den rätte för dig. Detta kommer bara att sluta med att jag inte får ut det jag vill ha och du kommer att göra dig riktigt illa och det absolut sista jag vill är att göra dig illa det är bättre för oss båda att leta vidare. Det jag alltid gör i dessa fall är att tala om att min dörr är alltid öppen för att prata och vara vänner och att jag gärna är mentor och bollplank i framtiden och att jag självklart får fungera som referens. Kan låta märkligt men för en sökande bottom är det mycket som att söka jobb även om detta egentligen är allvarligare och viktigare då det handlar om hela ens personlighet och att hitta en plats där man passar in där man blir accepterad för den man är.