Inlägg från: Gameofthrones123 |Visa alla inlägg
  • Gameofthrones123

    Blöder sen 2/12 vecka, gravid v 7

    Jag har googlat så himla mycket men hittar ingen som varit med om ungefär samma. Det började med bruna flytningar som varade i 5 dagar, vi hade sex och dagen efter började det med färskt blod. Det har ökat successivt så för drygt en vecka sen fick jag börja med binda men nu har det inte ökat mer. Det är ungefär som mens, värk och små koagel till och från. Var på vul i tisdags? Då 6+3 och embryot är kvar. Kunde dock inte se hjärtslag men det va tydligen inget ovanligt. Blödningen kommer från livmodern men vet inte mer än så... har någon varit med om liknande ? Hur gick det?

  • Svar på tråden Blöder sen 2/12 vecka, gravid v 7
  • Gameofthrones123

    Jag beklagar :( . Ja det kan verkligen vara vilket som, ska på nytt vul på tisdag. Så får vi se on hjärtat slår eller inte, att inte veta är det värsta...

  • Gameofthrones123

    Idag skulle jag gått in i vecka 8 men som jag egentligen redan hade på känn så fanns det inget liv i min mage. Idag kom allt ut, inga tvivel på vad det var för klump då jag tydligt såg en intakt fostersäck...

  • Gameofthrones123
    Anonym (Gravid?) skrev 2019-09-10 14:29:37 följande:

    Jag började få flytningar i fredags kväll o började med blödningar i lördags kväll. Blödningarna är typ som mens fast det blöder mindre. Har kommit lite koagler o någon blodklump. Är gravid i v. 5. Skulle haft mens just nu om jag inte varit gravid. Tror ni det är missfall?


    Det behöver inte vara missfall, vissa får mensliknande blödning ändå.. har du graviditetssymtom kvar så är det ett gott tecken men det finns tyvärr inget att göra förutom att avvakta.
Svar på tråden Blöder sen 2/12 vecka, gravid v 7