Fråga till er
Går det att ha ett trippelnamn?
Lilly-Petronella-Lovelia
Dubbelnamn är så tråkiga! Om ni inte gillar namnet så kom gärna med andra förslag på fina tjej trippelnamn :)
Går det att ha ett trippelnamn?
Lilly-Petronella-Lovelia
Dubbelnamn är så tråkiga! Om ni inte gillar namnet så kom gärna med andra förslag på fina tjej trippelnamn :)
Jag tycker Pe-tro-nella är fint.
Jag tycker Pe-tro-nella är fint.
Är nog inte så vanligt
Stackars barn som ska skriva det på sin namnskylt i skolan... Håll det till iallafall korta namn om det ska vara många.
Stackars barn som ska skriva det på sin namnskylt i skolan... Håll det till iallafall korta namn om det ska vara många.
My-Li-Eva
Bea-My-Ava
My-Li-Eva
Bea-My-Ava
Vad är syftet med att ha 3 namn som "ett"?
Misstänker att ingen kommer orka hålla på att skriva - mer än på födelsedagskort kanske, utan det kommer bli ett smeknamn/förkortning av det ändå.
Misstänker att ingen kommer orka hålla på att skriva - mer än på födelsedagskort kanske, utan det kommer bli ett smeknamn/förkortning av det ändå.
Det uttalas väl så? Det är ett ganska nytt namn för mig, har aldrig träffat någon som heter så men jag gillar det!
Det fanns när jag var liten
Fast varför då inte döpa henne till det redan ifrån början?