Inlägg från: rosyribbons |Visa alla inlägg
  • rosyribbons

Föredrar du en mjuk eller hård resväska?

Nu verkar det ju som att du redan köpt en väska, men jag har en väldigt bra resväska. Tror att det är en sån här, fast en tidigare modell då jag haft min i ett par år

https://www.samsonite.co.uk/s-cure-spinner-69cm-dark-blue/49307-1247.html

Den är verkligen superbra. Lätt, rymlig utan att vara klumpig och enkel att dra efter sig. Har inte haft några problem med den än så länge (har rest minst två gånger per år med den sen jag köpte den) och har använt Samsonite tidigare så jag vet att den kommer hålla länge.

• rosyribbons
    Tihi skrev 2019-09-23 19:59:04 följande:

Har redan hunnit köpa väska men det blev en Samsonite så det ska bli spännande att se om dom är lika mycket pansarvagn som det ryktas om.

Bara för kuriosa så undrar jag om ni pimpar era väskor så att ni lätt ska känna igen den på väskbandet?

Mina föräldrar har använt samma Samsonite-väska nu i över 30 år och den har hållit väldigt bra över åren. Enda nackdelen med den är att den är klumpig, men det hänger ju mest på designen av väskan, och inte själva kvalitén.

Just min väska är i en väldigt stark färg, så det har inte varit några problem för mig.
Svar på tråden Föredrar du en mjuk eller hård resväska?