Inlägg från: Anonym (Särbo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Särbo)

    Luktar skit i lägenheten efter han varit på toan

    Särbo kanske?

    Större lägenhet, bättre ventilation, luftfräschare, ny kille..

    Du får fundera och fantisera ut något finurligt.

    Lycka till!

    PS. Byt aldrig yrke till vården..

  • Anonym (Särbo)
    Anonym (Särbo) skrev 2019-09-07 18:45:50 följande:

    Särbo kanske?

    Större lägenhet, bättre ventilation, luftfräschare, ny kille..

    Du får fundera och fantisera ut något finurligt.

    Lycka till!

    PS. Byt aldrig yrke till vården..


    ... eller skaffa barn.. dom bajsar oxå äckligt
  • Anonym (Särbo)

    Säg till att han snabbar sig och spolar flera gånger under besöket.

  • Anonym (Särbo)

    Jag köpte en spray till bilen häromdagen. Den funkade till tyg så jag sprayade soffan och såg då på etiketten att den tog bort alla odörer även luftpartiklar utan att lämna spår. Funkar utmärkt.

  • Anonym (Särbo)
    Anonym (Eller?) skrev 2019-09-07 21:37:27 följande:

    Så din skit luktar inte skit?


    Mitt bajs luktar ingenting. Jag är vegetarian.

    Våra tarmar ät inte skapta för kött. Det ruttnar i princip på vägen.

    Dessutom sitter många skit-länge på wc. Max 5min. Längre tid tar det inte om man lägger från sig ev läsning eller mobil. Då hinner det inte lukta på samma vis.
  • Anonym (Särbo)
    Anonym (Sara) skrev 2019-09-08 01:31:23 följande:

    Då antar jag du dricker bra? Ju mer man dricker desto lösare blir avföringen i princip. Kag är oftast hård i magen och dricker väldigt lite.


    Jag är alltid förstoppad jag med. Skiter en gång i veckan, ibland två.

    Har du testat något laxerande på daglig basis?
  • Anonym (Särbo)
    Anonym (S) skrev 2019-09-09 10:00:48 följande:

    Hahaha, herregud det var det dummaste jag hört.. vet du att kossor också vegetarianer men det luktar verkligen inte hallon när de bajsar, så jag tror knappast att det beror på att du är vegetarian:)

    Efter en del personer luktar det mer än andra. Min sambo äter exakt samma mat som mig, det har ALDRIG luktat efter honom, men kan inte säga detsamma om mig..

    Det är tyvärr därför många har problem med sina magar för att man inte sitter tillräckligt länge på toaletten. Så stressskita för att det inte ska hinna lukta är ingen bra idé..


    Om det var det dummaste du hört så borde du ansträngt dig lite mer när du svarade.
  • Anonym (Särbo)
    Anonym (S) skrev 2019-09-09 15:56:46 följande:

    Varför det?


    Du jämför idisslande kor med vegetarianer (människor). Hur ska jag kunna argumentera mot en helt annan ras?
  • Anonym (Särbo)
    Anonym (Eller?) skrev 2019-09-09 16:20:05 följande:

    Fy, det var elakt! Jag tror verkligen inte att jag missförstått någonting i denna tråden. Ni vill bara hacka på mig eftersom jag inte delar era åsikter. Men det är ok och ingenting jag blir upprörd över. Jag ser det som ett skitproblem i sammanhanget.


    Lägg ner. Ingen tycker synd om någon som är lika god kålsupare själv!

    Känner du dig påhoppad och kränkt så anmäl inläggen istället.
  • Anonym (Särbo)
    Anonym (Eller?) skrev 2019-09-10 13:20:11 följande:

    Nej nej, så är det absolut inte. Jag uttrycker ju bara det som alla innerst inne vet d.v.s att all skit luktar skit. En del lever i förnekelse och vägrar erkänna att deras skit stinker. De bli därför extremt provocerade av att jag snällt påpekar det för dem. Och det gör jag ju så gärna eftersom det är sant.


    Eller så är det dags för dig att inse att allas bajs inte luktar.
Svar på tråden Luktar skit i lägenheten efter han varit på toan