Står inte ut med min sambos dotter
Jag hade köpt en parfym ropat in henne till köket och bett henne sätta sig ner och ställt fram perfymen. Sedan hade jag sagt "jag har köpt en ny dyr perfym idag jag tänkte att du säkert vill hälla ut den så varsågod" och sträckt över den. Förhoppningsvis blir hon så chockad att hon inte gör det plus att det roliga i det försvinner och att om hon ska hälla ut det måste hon göra det framför dina ögon. Väljer hon att hälla ut det så hade jag bara sagt "ja då va den saken klar". (köp inte en dyr perfym men ta en där flaskan ser dyr ut)
Kläder så hade jag satt synliga lappa på där det står den här kan du klippa i. Eller så hade jag tagit några plagg jag inte längre gillar gått in till hennes rum ev med en sax och sagt "jag vet att du gillar att klippa i mina klädes så här har du några att klippa i" lagt det på hennes säng och gått ut. Allt hade jag sagt i en glad och trevlig ton.
Syftet är att chocka och ta bort makten/det roliga i att förstöra.
Bet du varför hon inte gillar dig och var är hennes mamma? Det kan ligga något där som gör att hon beter sig som hon gör.