Inlägg från: Tintin i Amerika |Visa alla inlägg
  • Tintin i Amerika

    Orolig för min tonårsdotter. Var hänger era nånstans på internet? /orolig galen mamma

    Anonym (Orolig tonårsmamma) skrev 2019-09-08 11:14:58 följande:

    Har ännu en helg bråkat ihjäl mig med min 14-åriga dotter. Vet verkligen inte vad jag ska ta vägen. Känns som jorden ska gå under. 

    Hon bara sminkar sig, tar selfies och chattar med sina vänner på snapchat. Allt är bara utseende, jämförelse och fake. Vet inte hur jag kan inspirera henne för att få bättre självkänsla? Hon har gått igenom mycket jobbigt och vet inte om hon kan prata med sina vänner om det (hon pratar definitivt inte med familjen).

    Samtidigt skulle jag vilja att hon kanske hade en plats där hon kan vara anonym och våga ställa dessa frågor. Gjorde lite research och inget sånt verkar finnas. Var hänger era döttrar? Jag vill göra allt för min dotter och andra i samma sits ska få bättre självkänsla. Jag är entreprenöriellt lagd så researchar just nu om  man kan starta något. Satte ihop lite frågor för att förstå mer så om ni har några döttrar/systrar i denna ålder vore det toppen om de ville hjälpa mig fylla i denna enkät: tiny.cc/ib1dcz

    Tusen tack alla fina <3


    kontakta din kommun och gå en utbildning som heter Komet 
Svar på tråden Orolig för min tonårsdotter. Var hänger era nånstans på internet? /orolig galen mamma