Inlägg från: Tom Araya |Visa alla inlägg
  • Tom Araya

När är man för gammal för att ha stringtrosor?

Lillajaglyderminegenlag skrev 2019-09-09 10:02:50 följande:
    När är man för gammal för att ha stringtrosor?

Alltså, när blir det ofräscht? Eller spelar åldern ingen roll? Man kan ju inte neka till att plagget har en klart större sexuell laddning än vanliga trosor, av uppenbara skäl. Så frågan är kanske snarare när ska man sluta försöka vara sexig?

Jag kan inte rösta för något av förslagen.

Men jag tycker att att alla tjejer/kvinnor ska använda de trosor de trivs bäst i och av de skäl de själva vill motivera det med, om det nu är för att de känns bekväma, är snygga eller sexiga eller av något annat skäl.

Jag tycker att en kvinna är sexigast i kjol eller klänning och utan trosor. Jag ser helst att min kvinnliga partner sover naken och bär trosor så lite som möjligt, så vilken modell hon väljer att bära bryr jag mig inte så mycket om.

Jag tycker att kvinnor kan sluta bry sig om sin sexuella attraktion när de p.g.a. ålder inte längre har någon sexualdrift. Sedan är det en annan fråga hur mycket en tjej/kvinna behöver anstränga sig för att vara sexuellt attraktiv. Enligt mig finns den attraktionen mer i hennes och mitt huvud än i ytliga ting.
  • Tom Araya
    Anonym (Felicia) skrev 2023-02-28 09:49:54 följande:
    Svårt att sätta exakta ord på det men dels så tycker jag det är skönast att bära string. Men det ger mig också ett extra självförtroende och självkänsla när jag bär ett par sexiga string. Det spelar ingen roll ifall någon kan se dem eller inte. 
    Du ska göra som du tycker känns bäst, oavsett om du är 17, 35 eller 60.
  • Tom Araya
    Anonym (Så är det!) skrev 2023-02-28 19:38:54 följande:

String på kvinnor är väl lika uppkåtande som Speedos på män ....

Inte för mig som är man och hetero.
  • Tom Araya

Man kan sluta försöka vara sexig när man inte längre har lust och vill ha sex.

Sedan är det en smaksak huruvida string är snyggt eller sexigt. Själv föredrar jag henne utan, så när hon måste ha trosor kan hon ha vilka som helst utan att jag bryr mig.

Vad som är sexigt av kläder kan också variera med åldern och kroppsformen.

• Tom Araya

"Jag sa till min sambo att hennes trosor var för små och visade för mycket.
    Hon sa att jag skulle använda sina egna kalsonger istället."
    Skrattande

Svar på tråden När är man för gammal för att ha stringtrosor?