Inlägg från: Anonym (Fisk) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fisk)

När är man för gammal för att ha stringtrosor?

En vältränad kvinna 50 kan vara skitsnygg i string medan en överviktig 20-åring är det rena mardrömmen att se. 

Skönt att inte vara i omklädningsrum längre där man ska behöva se alla dessa hängiga och sladdriga rövar på yngre. 

• Anonym (Fisk)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2023-04-06 10:31:45 följande:
    'Mardröm' ?   Jo jo....

Varför fokuserar du inte på något annat?
    Varför tror du jag inte längre är på gemensamma omklädningsrum. 
  • Anonym (Fisk)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2023-04-06 11:54:23 följande:
    Varför överhuvudtaget lägga energi på något du inte tycker är snyggt ('mardröm' ) utan bara fokusera på sådant du gillar?

De många som gillar string kommer fortsätta bära string kan jag tryggt lova dig 
    Fokusera? När man ser en olycka med hemskheter så tittar man även om man inte vill titta. Samma effekt. Man är inte förberedd att det händer precis framför ögonen på en, går för fort. 

Igen då eftersom du inte förstod mitt tidigare inlägg. Jag är inte längre på ställen jag ska se sånt så att jag kan FOKUSERA på de jag gillar. Tycker jag gjort precis de du tyckte jag skulle göra.
  • Anonym (Fisk)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2023-04-06 12:32:48 följande:
    Vi har säkert olika referensramar - eller bara bryr oss om olika saker - du och jag.

Blir nyfiken på dig som person när du 'fpr mardrömmar ' av en tjej i string.
    Det är faktiskt hemskt att se så unga kvinnor ha kraftig övervikt. Är inte bra för kvinnan själv som med stor sannolikhet kommer få många följdsjukdomar. 

Sen att stolt visa upp det är för mig en mardröm, både för mina egna ögon utseendemässigt men även de andra jag skrev tidigare. Obesity är en sjukdom som ökar kraftigt.
  • Anonym (Fisk)
    Anonym (Felicia) skrev 2023-04-06 12:44:04 följande:
    Då har du inte sett mig i string:)
    En fullständig random person med anonym nick. Ne det blir svårt.
  • Anonym (Fisk)
    Anonym (HannaSophia) skrev 2023-04-06 13:07:07 följande:
    Låt folk göra som de själva väljer.

Får jag bestämma över dig?
    Bestämma? Var har jag sagt att jag vill bestämma? Jag får ha åsikter. 

Du får bestämma över mig lika mycket som jag bestämmer över andra, dvs inte alls. Men du får ha en åsikt om mitt yttrande, självklart. 

Men eftersom jag inte vill se dessa kvinnors gängade rövar så undviker jag dessa ställen istället för att säga något. 
Svar på tråden När är man för gammal för att ha stringtrosor?