Inlägg från: Anonym (Lollo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lollo)

När är man för gammal för att ha stringtrosor?

Vad sorligt det måste vara att tro att man är gammal när man är 35-40 år.. rätt skrattretande faktiskt. 

Also, vem fan bryr sig om du har string när du är 20, 40 eller 80.... ha på dig det som är bekvämt, herregud vad löjligt att tycka man är för gammal för sådana skitsaker 🤦?♀️

• Anonym (Lollo)
    Anonym (trex) skrev 2023-04-06 14:31:16 följande:

När man är för gammal för string? Det skulle väl vara när celluiterna börjar framträda.

Celluliter har inget med åldern att göra 😂 du vet att ett barn kan ha celluliter? 
  • Anonym (Lollo)

Anonym (trex)

Nej såklart inte.. reagerade mer på att du skrev " När man är för gammal för string? Det skulle väl vara när celluiterna börjar framträda."

Min poäng var att barn kan också ha celluliter och inte något om att de har string eller inte.

Kan svara på din andra fråga - Jag personligen går mest bara i string då många plagg stör mig väldigt mycket vilket string inte gör. Jag känner inte ens av det, men jag köper inte heller tighta string utan de får sitta lite löst för att jag finner det mer bekvämt. Andra trosor däremot ska alltid åka upp på mig vilket är störande.

• Anonym (Lollo)

Och aldrig skulle jag sluta använda string pga ålder, låter helt knäppt.

• Anonym (Lollo)
    Anonym (Hanna­Sophia­)

Eller hur! Så löjligt 😂 folk begränsar sina liv 
    helt i onödan...
  • Anonym (Lollo)

Anonym (trex)

En icke stringtrosa kan inte bete sig som string. Stringtrosor är tunnare, så även när andra trosor åker upp så känns de inte som string då de är tjockare medans string är tunnare. Därför stör icke string mig när de åker upp just för att de inte är lika tunna som string.

Vilken logik är det du inte förstår? Att det finns kvinnor som tycker string är mer bekvämt?

Nej då, inget problem.. tyckte bara att det var värt att berätta för dig att celluliter inte har något med åldern att göra.

• Anonym (Lollo)

Anonym (trex) 

Du komplicerar det hela. Jag gav dig det svaret pga det du skrev om just celluliter, inget annat... 

Svar på tråden När är man för gammal för att ha stringtrosor?