När är man för gammal för att ha stringtrosor?
Passerade 50 för några år sedan, jag trivs bäst utan trosor men då jag behöver trosor använder jag stringtrosor och det kommer jag göra så länge jag tycker de är de skönaste trosorna.
Passerade 50 för några år sedan, jag trivs bäst utan trosor men då jag behöver trosor använder jag stringtrosor och det kommer jag göra så länge jag tycker de är de skönaste trosorna.
Är nu närmare 60 än 50 och har aldrig fått tanken att jag skulle vara för gammal för ett klädesplagg. Jag har de kläder jag trivs i och som jag tycker jag är vacker i och där ingår stringtrosor.
Ni som bär string. Hur gamla är ni? Min fru är 35 och jag hoppas hon kommer fortsätta ha string på sig långt framåt och hon känner sig bekväm i det.
ja precis. Man kan aldrig bli för gammal för string. Ni som är lite äldre uppskattar även era män det?
Fast i normala fall har väl inte barn string? Det skulle ju bli ett jävla liv om det misstänker jag.
Fast jag ska nu erkänna att jag har aldrig själv använt stringtrosor (eller om det finns nån manlig version av det?) Så min fråga blir om användandet av string handlar om att man tycker att det är bekvämt med en tygremsa mella skinkorna, eller om man inbillar sig att man är "sexig" i den?