• Tue 10 Sep 2019 13:45
    257 visningar
    2 svar
    2
    257

    Konfunderad!

    Hej, ej skrivit här på ett tag men tänkte det var dags att skriva av sig lite då jag är fruktansvärt konfunderad över min kropp.. i 8 dagar i rad har jag haft positiva ägglossningstest antingen strecken lika starka eller test streck starkare än kontrollstrecket.. jag begriper ingenting.. samt jag fått illamående, känsligare luktsinne och små kramper ibland i livmodern... har även gått upp lite i vikt och brösten blivit större samt nedre magen lite spänd och fluffig..också sugen på filmjölk vilket jag inte äter annars jag fattar inte ett skit. Vad kan vara fel? Jag börjar fundera på om dags att kanske åka in på en kontroll för att se vad som e galet. För jag tog ett graviditetstest idag med pga av alla ägglossningstest och det var ju självklart negativt. Enligt appen skulle min ägglossning vart mellan 2-5 men så verkar ej fallet å tempen e velig den med.

    Detta e jobbigt då vi planerar ett barn.. gubben e glad dock för blivit mycket sex varannan dag den sista veckan nu...bifogar bild på testen... aldrig vart med om detta förut jag kanske är lite dum eller nåt. Suck

  • Svar på tråden Konfunderad!
  • Tue 10 Sep 2019 13:50
    #1

    Glömde tillägga att testet längst åt höger är det jag tog idag för ett tag sen... bilden hamna självklar i fel läge... samt bildkvalitén ej den bästa syns klarare i verkligheten heh...

Svar på tråden Konfunderad!