kuktrix m.m.
När det gäller chili, tigerbalsam och liknande finns inte så mycket att säga mer än att smörj in och invänta reaktionen. Vissa tycker om den och får en bra skjuts i blodflödet i intma delar som kan resultera världens stånd om man gillar denna typ av av pleasure med lite pain. Tillsammans med en penisring kan man få apparaten att förmodligen bli större och ådrigare än någonsin tidigare. Man skall dock vara medveten om att detta inte är något som passar alla. Vill man gå vidare kan man blanda in lite klädnypor. Där skall man tänka på att det känns lite när man applicerar klämman men den riktiga skjussen kommer oftast när man plockar bort klämman och ju längre man haft klämman desto bättre skjuts . Att slå med en liten svidepinne på ollon och skaft kan också bättra på effekten. Min favorit är en 60cm lång och endast 6mm grov pinne i makrolon. Den är bra då den ger bra kontroll på var man träffar och ger en trevlig lite stigande sensation ingen smärta som går på djupet och väldigt liten risk att det blir några skador på vävnad. Avråder bestämt från blompinnar och bambupinnar dels är dom för stumma och har man otur kan dom brista med riktigt otrevliga följder. Mycket mer finns inte att säga runt detta och detta kan klassas som lite BDSM för husbehov. Riskfritt men vissa smärtförnimmelser som vissa ser som tilltalande och andra klassar som ren tortyr.
Tänker inte gå djupare in på needle play och absolut inte needle play i könsorgan då detta inte är något man leker med efter att ha läst några rader på ett forum. Kräver att man vet vad man gör och att det sker i steril miljö med sterila redskap. Jag har alltid dessa lekar i en percingstudio och det är också ägaren av denna studio som lärt mig i princip allt jag kan runt detta.
Innan det blir en massa påhopp om att orsaken till att jag tycker att detta är bland det roligaste och intimaste två vuxna människor kan göra tillsamman grundar sig i någon form av manshat vill jag förtydliga att jag leker denna typ av lekar betydligt oftare med kvinnor än med män och att det alltid grundar sig i en genuin önskan att vara en del av denna typ av lek. Allt annat är självklart otänkbart. Vill också förtydliga att jag genom åren haft åtskilliga nålar (egentligen kanyler) på olika ställen av kroppen inklusive intima delar För mig är det en helig princip att alltid vara berädd att ta emot mer smärta äv vad man ger.
Alla gör inte på det viset och ser egentligen inget större fel i det. Det viktiga är att man vet vad man gör och att man gör i allt man kan för att minimera risker och att det finns ett genuint samtycke till att delta i leken.
Sedan skall man ha väldigt klart för sig att alla typer av sexuella uttryck inte passar för alla.