• Gaskarl

kuktrix m.m.

Anonym (Swing for fun) skrev 2019-09-12 09:55:36 följande:

Får börja med att säga att jag också älskar olika former av CBT men leker rätt ofta med det andra sidan av myntet och ger njutning och avspänning.

Lingammassage är inte i första hand till för att ge erektion och utlösning men befriar från spänngar som hindrar total njutning.

Under den typen av massage känner man ofta det som känns som små riskorn i vävnaden och jag brukar säga när jag ger Lingam och Yoni massage att dessa riskorn är all dålig sex och all sexuell frustration man samlat på sig genom livet. Att massera bort dessa riskorn är ibland rätt smärtsamt.

Ökar dock njutningen vid sex i framtiden med minskad risk för potensproblen och ger kraftigare orgasmer och utlösningar.

Som jag alltid säger utan smärta finns ingen njutning så ju mer smärta vi lär oss att hantera ju mer kan vi njuta i livet.

Se det inte som att tycker att smärtsamma sjukdomar är något att stå efter men att alltid ducka för smärt kommer att göra livet tomt och meningslöst.

Är det bara dina partners som får uppleva lingam?
  • Gaskarl
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-09-12 13:57:33 följande:

Nej.

Gör det inte yrkesmässigt men trevliga människor man möter på kurser, klubbar, privata fester och liknande kan få den typen av massage.

Ok.. Just lingam lät ju intressant och lite häftigt.. Men känns samtidigt som ngt man vill uppleva i en lugn miljö på tu man hand.
  • Gaskarl
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-09-12 14:11:31 följande:

Man gör det nästan alltid privat i något avskilt rum med lite levande ljus och självklart så avstressat som möjligt. Är man stressad och spänd motverkar det syftet oftast börjar man med lite lätt massage och lite avslappningsövningar med cirkulär andning och att känna in och få kontakt med kroppen och knoppen.

Låter skithäftigt och du låter som du vet vad grejen är. Synd att det är olagligt i Sverige, skulle gärna testa.
  • Gaskarl
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-09-12 14:29:58 följande:

Självklart skall det stå, inte att ske.

Ok.. Alltid hört att det är olagligt. Yonimassage ser man skymta ngn gång i annonser men jag har aldrig sett någon annonsera om lingam. Tyvärr måste jag säga,
  • Gaskarl
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-09-12 14:45:33 följande:

Med tanke på vad som händer allt för ofta vid thaimassage väljer många att hålla en låg profil för att inte bli förknippade med den typen av verksamhet.

Nu känns det som att, ska jag uppleva lingam, ska det vara med dig:)... Kanske du kan tipsa annars, pm kanske?
  • Gaskarl
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-09-12 14:45:33 följande:

Med tanke på vad som händer allt för ofta vid thaimassage väljer många att hålla en låg profil för att inte bli förknippade med den typen av verksamhet.

.

Hmm svårt att tro att ngn på en sådan salong har en aning om vad tantra och lingam innebär
  • Gaskarl
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-09-12 14:51:38 följande:

Att ragga på forum är inget jag uppskattar. Jag varken får eller vill SPAMA forumet med adresser till mina kursledare och tantra kamrater.

Hm. Om du uppfattade min fråga som raggning så ber jag om ursäkt, det var just en fråga. Hur ställer manen seriös fråga om detta, utan att det ska missuppfattas?
  • Gaskarl
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-09-12 15:00:01 följande:

Att inte använda formuleringar som, skall det vars med dig och en smily är en bra börja.

Ok.. Men nu har jag iaf, för vad det kan vara värt, förklarat att min tidigare fråga var seriös. Du inger här i tråden att du är seriös.
Svar på tråden kuktrix m.m.