• Eliaserik99

    iPhone/Android - Vilka bilar kör du?

    Hej! 


     


    Läste en artikel som jag tyckte var väldigt intressant, den handlade om att iPhone-ägare och Android-ägare inte kör likadana bilar. iPhone-ägare har en försmak för lite dyrare bilar medans, Android-ägare gillar Asiatiska bilar.


    Nu undrar jag tror ni att detta stämmer? Stämmer de in på just dig? 

  • Svar på tråden iPhone/Android - Vilka bilar kör du?
  • brallison

    Haft iPhone och även Mac som dator (sa - aldrig mer, dock tvingas att ha iPhone på jobbet), och nu har Android. Haft Opel först och 3 Toyotor efteråt. Mao - Android-användare är smartare och går efter kvalité och inte märkes namn

  • ivar37

    [quote=79895337][quote-nick]brallison skrev 2019-09-12 08:38:09 följande:[/quote-nick]Haft iPhone och även Mac som dator (sa - aldrig mer, dock tvingas att ha iPhone på jobbet), och nu har Android. Haft Opel först och 3 Toyotor efteråt. Mao - Android-användare är smartare och går efter kvalité och inte märkes namn [

    Verkar dock vara hejare på särskrivning.

    Men orka; är bara en telefon liksom. Fast Opel???

  • Toulouses

    Vi har haft en Volvo, en Audi och nu har vi en BMW :) föredrar Audi och BMW.

    Och vi har Android både jag och min man sen många år!

  • brallison
    ivar37 skrev 2019-09-12 08:43:03 följande:

    [quote=79895337][quote-nick]brallison skrev 2019-09-12 08:38:09 följande:[/quote-nick]Haft iPhone och även Mac som dator (sa - aldrig mer, dock tvingas att ha iPhone på jobbet), och nu har Android. Haft Opel först och 3 Toyotor efteråt. Mao - Android-användare är smartare och går efter kvalité och inte märkes namn [

    Verkar dock vara hejare på särskrivning.

    Men orka; är bara en telefon liksom. Fast Opel???


    Herregud, jag skämtar ju bara - däremot att du orkar engagera dig. Opel var min första bil, den var 10 år gammal då den köptes då jag definitivt inte ville vara orolig vör varje eventuell märke vid första parkeringar.
    Men vad menar du med särskrivning?
  • Eliaserik99
    Fiiee skrev 2019-09-12 08:09:47 följande:

    Hela vår familj använder iPhones... Och vi har Mercedes


    Flott ska de vara! Vilken Mercedez har ni?
  • Jamesdio

    iPhone och Volvo. Men har haft Android och har haft Saab, VW, BMW, Mitsubishi, Ford, Skoda och säkert någon mer som jag inte minns.

  • Jamesdio
    Jamesdio skrev 2019-09-16 15:03:32 följande:

    Tror du måste vända på frågan. Dvs Porsche, Mini, Lexus, Tesla, Jeep - vilken mobiltelefon har du?


    Sorry, Land Rover, inte Lexus.
  • Frontline

    Har tyvärr en ajfåne jobbets mobil och behöver den i jobbet..
    Kör en Volvo V60 CC men båda mobilerna funkar lika bra..
    Får jag välja så Android alla dagar i veckan..
    och den bästa mobilen jag har haft kostade 2600:- och var en Lenovo P2


    Simsalabim trosorna försvinn :)
Svar på tråden iPhone/Android - Vilka bilar kör du?