• Anonym­tjej65
    Wed 11 Sep 2019 13:52
    236 visningar
    0 svar
    0
    236

    Slutade med mini piller, fick blödning 2 dagar senare. Finns chansen att jag kan va gravid. Förklaring i inlägg

    Hej det ä så att jag missade ta mina mini piller i 3 dagar, hade oskyddat sex 2 av dem. 4 dagen tog jag dem som vanligt och hade oskyddat sex igen. Fick lite värk i nedre magen så tog ägglossningtest (cb digital) fick glad gubbe. Hade inte sex på 3 dagar sen hade jag det 2 dagar oskyddat. Vi bestämde jag skulle sluta med pillerna och det gjorde jag 2 dagar senare (6 dagar efter positiv ägglossning) fick jag en blödning, dagen efter kraftigare med klumpar i och dagen efter idag då blöder jag lite. Finns chansen att jag kan va gravid ändå och blödningen ä för att jag sluta med pillerna? För mens kan det ju inte va om jag hade positiv ägglossning 6 dagar innan? Någon mer som haft sån blödning när dem slutat med sina piller men ändå visat sig vara gravida?

Svar på tråden Slutade med mini piller, fick blödning 2 dagar senare. Finns chansen att jag kan va gravid. Förklaring i inlägg