Inlägg från: Anonym ((A)) |Visa alla inlägg
  • Anonym ((A))

Östrogen

Läser någon biverkningarna och varningarna om (länk) Ovesterin före ni börjar använda det?!! Rätt överhängande mycket att beakta i mitt tycke!

• Anonym ((A))
    Anonym (Jag med) skrev 2019-09-23 18:17:47 följande:
    Tack för ditt svar. Uppskattar!
    Du är duktig som kämpar...

Men jag tittar på alla dessa Hollywood stjärnor som är i vår/klimaktrie ålder och så undrar jag - hur lyckas de att behålla sin 35-åriga kroppar? De borde ju åldras och gå upp i vikt de också... 

Min granne, hon är snart 59. Fin, smal och skitvältränad. Med smal midja och vackra ben och rumpa.. hur lyckas hon? Det är ju inte så att alla äldre kvinnor plötsligt går med ölmagar och feta arslen? På riktigt...
    Jag är också smal, smal midja och vackra ben och tight rumpa.....tränar inte en enda minut och äter både kakor och bakelser när jag vill.
    Tror det är mycket genetiskt som påverkar hur vi omformas. Mina besvär har istället blivit att snabbt bli gråhårig och få ökad hårväxt där man inte vill ha det (ansiktet)!  Men dom i största kändisarna i Hollywood betalar för sitt yttre, kirurgi och åter kirurgi. Dom skulle troligen se ut som träsktroll allihopa annars.
Svar på tråden Östrogen