• Sat 14 Sep 2019 00:51
    228 visningar
    3 svar
    3
    228

    sjukt desillusionerad.

    Har aldrig haft självförtroende att försöka få tjejer och det har inte blivit bättre med åren är nu 40. Men det dummaste jag kunde göra var att läsa här på familjeliv. Dels känner man ännu mindre för att försöka eftersom det verkar vara en kallare värld datingvärlden än vad jag trodde.  Och internetdating verkar mest vara en köttmarknad. Men sen verkar den kärlek som jag drömt om inte existera. Shit känner mig sjukt desillusionerad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2019-09-14 00:58
  • Svar på tråden sjukt desillusionerad.
  • Sat 14 Sep 2019 07:33
    #1

    De finns många som landat i seriösa långa relationer via internet. Men funkar det inte för dig så får du testa något annat.

  • Sun 15 Sep 2019 02:17
    #2
    Kjell2 skrev 2019-09-14 07:33:30 följande:

    De finns många som landat i seriösa långa relationer via internet. Men funkar det inte för dig så får du testa något annat.


    Jo fast jag har problemet med min diagnos också vilket gör det svårare att träffa någon. Ska försöka att göra ett ryck och verkligen kämpa för att bli kvitt min ocd denna vinter. Men det ställer till det när man tex ska testa nätdejting för det känns som om folk söker efter perfekta människor. Jag vill ju vara ärlig men då är man ju körd utan att få en chans. Men samtidigt känns det fel att mörka.
  • Sun 15 Sep 2019 07:03
    #3
    Ocdkille skrev 2019-09-15 02:17:43 följande:

    Jo fast jag har problemet med min diagnos också vilket gör det svårare att träffa någon. Ska försöka att göra ett ryck och verkligen kämpa för att bli kvitt min ocd denna vinter. Men det ställer till det när man tex ska testa nätdejting för det känns som om folk söker efter perfekta människor. Jag vill ju vara ärlig men då är man ju körd utan att få en chans. Men samtidigt känns det fel att mörka.


    Hur länge har du hållit på med nätdejting?
Svar på tråden sjukt desillusionerad.